موضوع کمیسیون:  مشکلات بهداشتی  و درمانی شهر

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون بهداشت، نماینده محترم مرکز بهداشت شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-آقای نظری ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه ( س )،  خیر مقدم به حاضرین جلسه، تقدیر و تشکر از خدمات مرکز بهداشت شریفیه،  در امر خدمات رسانی به شهروندان به برخی مشکلات باقیمانده سطح شهر از نظر بهداشت از جمله؛ رها سازی فاضلاب های سطحی و عدم رعایت نکات بهداشتی، با توجه به شروع فصل سرما ، شیوع بیماری آنفلونزا و آلودگی هوا، ایشان خواستار آگاه سازی شهروندان در سطح شهر ، جهت پیشگیری از این بیماری مطالبی را بیان نمودند.

*- خانم افسر مسئول محترم بهداشت محیط، گزارشی از اقدامات این واحد در امر اخطار به مالکین که آبهای فاضلاب را به جداول هدایت می نمایند و  همچنین معرفی آنها به دادگاه ، لذا خوشبختانه چندین مورد نسبت به نصب فاضلاب  اقدام نموده اند. و از همکاری واحد خدمات شهری تقدیر و تشکر نمودند.

*- در ادامه اعضاء محترم کمیسیون بهداشت به برخی مشکلات بهداشتی از جمله: تداخل اصناف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی،  مخصوصا در مدارس اشاره نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.