موضوع کمیسیون:  پیگیری مشکل درمانگاه شبانه روزی شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون بهداشت، شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای نظری ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام محمد باقر ( ع )، ماه مبارک رجب، تقدیر و تشکر از پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری، جهت برفروبی سطح شهر، ایشان به مشکل درمانگاه شبانه روزی بابت تعطیلی داروخانه و مشکلات بوجود آمده برای شهروندان و مراجعه به داروخانه های سطح شهر در فصل سرما و یخبندان، خواستار پیگیری و مکاتبه با شبکه بهداشت شهرستان البرز جهت استقرار و کارکرد مجدد داروخانه موجود شدند. در ادامه بیان نمودند که با توجه به مرخصی خانم دکتر بنی هاشمیان و کمبود پزشک، ایشان خواستار نیروی جایگزین شدند. ایشان به اعضاء کمیسیون و شهردار محترم درخصوص موضوع آلودگی هوا و شروع مجدد شیوع بیماری کرونا خواستار آگاه سازی شهروندان شدند. در ادامه ایشان به پیگیری راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در ساختمان سابق شهرداری از طریق پزشکان سطح شهر و درخواست پزشکان،  مساعدت شورا و شهرداری در این امر شدند.

*- مقرر گردید از ساختمان فعلی پزشکان و ساختمان شهرداری سابق بازدید بعمل آید و نسبت به این موضوع تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.