موضوع کمیسیون:  خانه هلال

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون بهداشت، ریاست محترم جمعیت هلال احمر و همراهان تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ضمن تبریک روز معلم و خیر مقدم خدمت حاضرین و همکاری شورا ، شهرداری،  هلال احمر و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات خانه هلال شریفیه و جمعیت هلال احمر شهرستان، از اعلام آمادگی شورا  و شهرداری جهت همکاری با این نهاد خبر دادند.

*-  آقای بهتویی ضمن خیر مقدم به حاضرین، از فعالیت جمعیت هلال احمر مخصوصا رئیس خانه هلال تقدیر و تشکر نمودند.

*-  آقای نظری ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان، ضمن تبریک ایام، تقدیر و تشکر از  فعالیت های چشمگیرخانه هلال از اعلام آمادگی شورا جهت همکاری با هلال احمر خبر دادند.

*-  آقای مهندس خانی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از خدمات آموزشی هلال احمر  جهت پیشگیری از حوادثات، از اعلام آمادگی شورا با هلال احمر خبر دادند.

*- آقای سعادت ریاست محترم هلال احمر شهرستان البرز، ضمن تبریک هفته شورا، تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده شورا و شهرداری در خصوص همکاری با جمعیت هلال احمر، به وظایف ارزنده هلال احمر و آموزشهای مختلف در بین اکثر اقشار مختلف جمعیت شهر شریفیه،گزارشی ارائه و خواستار ادامه همکاری بیشتر شورا و شهرداری با هلال احمر شدند. در ادامه به برخی از برنامه های جاری هلال در سال 1402 از جمله کاروان سلامت در سطح شهر و برگزاری مانور در ایام مختلف  گزارشی را ارائه نمودند. و از انتخاب خانه هلال شهرشریفیه به عنوان خانه هلال برتر شهرستان خبر دادند.

*-  خانم پایرج مسئول خانه هلال، گزارشی از اقدامات خانه هلال در 20 دوره و کمک های اولیه، مخاطرات و مانورهای زلزله در سطح پایگاه، استقرار، غربالگری، جشن غنچه های هلال و … ارائه و به برگزاری برنامه های پیشرفته در سال جدید و همچنین پخش کمک های دارویی، تغذیه و سبد کالا در سطح شهر در مناسبتهای مختلف گزارشی را ارائه نمودند. که اعضاء شورای اسلامی شهر از خدمات ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

*-  حاج آقا حسن لی نیز در پایان به ارزش و اهمیت کار هلال احمر اشاره و از خدمات جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمودند.  ایشان خواستار پیگیری احداث پایگاه امداد جاده ای در بخش محمدیه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.