بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 17 اسفند 98 جلسه با حضور اعضای کمیسیون بهداشت تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

سپس صورتجلسات مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین در مورخ 13 / 12 / 98 و 16 / 12 / 98 ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و شورای تامین استان به ریاست استاندار محترم قرائت شد.آقای حیدر محمد حسن لی ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر به مشکل ویروس کرونا و ضد عفونی کردن مکرر اماکن عمومی توسط شهرداری از جمله نانوایی ها،آرایشگاه ها، فروشگاه ها و درب منازل مسکونی و حمل و نقل عمومی و نیز توصیه به رعایت بهداشت عمومی و انتشار بروشورهای بهداشتی توسط اداره مرکز بهداشت بین مردم و نظر رهبر انقلاب در خصوص بهداشت قرائت شد.

آموزش شهروندی باید در اولویت قرار بگیرد اعضای کمیسیون از خدمات شهردار محترم و پرسنل خدمات شهری و ستاد پیشگیری از کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

مصوبات:

1-مقرر گردید شهردار محترم و ستاد پیشگیری از کرونا شهردار نسبت به ضد عفونی کردن سطح شهر از جمله درب منازل و اماکن عمومی در هفته جاری اقدام نماید. با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون بهداشت و درمان شورا قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارجاع گردید.
2-مقرر گردید ضد عفونی کردن اماکن عمومی توسط شهرداری انجام پذیرد و از ضد عفونی کردن توسط سایر اشخاص بدون هماهنگی شهرداری و مرکز بهداشت جلوگیری و خودداری گردد. با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون بهداشت و درمان شورا قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارجاع گردید.
3-مقرر گردید با همکاری مرکز بهداشت شهر نظارت بر نانوایی های سطح شهر جهت پیشگیری از بیماریها مستمر و دقیق صورت پذیرد به استناد بند 18 ماده 80 قانون وظایف شورای اسلامی شهر با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون بهداشت و درمان شورا قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارجاع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.