بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 19 بهمن 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان شوراي اسلامی شهر ، جناب آقای رشوند سرپرست محترم شهرداری ،جناب آقای بذرافشان رئیس محترم اداره آبفا شریفیه و جناب آقای اسفندیاری نماینده محترم مرکز بهداشت شریفیه در دفتر شورا تشکیل شد. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای حیدر محمد حسن لی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از زحمات رئیس محترم آبفای شریفیه تقدیر و تشکر نمودند و به مشکلات آبفای شهر از جمله نبود اگوی شهری در برخی مناطق و آلودگی فاضلاب شریفیه که باعث مشکلات عدیده برای کشاورزان و مخاطرات زیست محیطی شده اشاره نمودند . ایشان همچنین از زحمات مدیرعامل محترم آبفای استان جهت ایجاد ردیف درآمد ملی برای تصفیه خانه شریفیه تقدیر و تشکر نمودند و خواستار برطرف نمودن مشکل افت فشار در برخی مناطق شهر شدند . در ادامه نیز خواستار ارائه برنامه یکساله اداره آبفا در شریفیه شدند.
آقای بذرافشان رئیس محترم آبفای شریفیه از آمادگی خود جهت اجرای اگو برای مناطق باقیمانده با تعامل شهرداری در مناطق باهنر7 ، میرزای شیرازی و آذران 2 و نیز ترمیم شبکه های فرسوده در خیابان شهید بابایی و شهید فهمیده و باند کندرو و بلوار امام علی (ع) خبر دادند . ایشان افزودند اعتبار پیش بینی شده برای تصفیه خانه در سال 98 مبلغ 160 میلیارد بوده که متاسفانه فقط 6 میلیارد اختصاص یافته است . در خصوص افت فشار آب نیز تمام تلاش این بوده که هیچ وقت فشار از 2 تا 2 / 2 پائین نباشد که فقط در بالای جاده کوی مهدیه در فصل تابستان برخی مواقع مشکل بوده است که در حال پیگیری می باشد.
آقای بهتویی نیز خواستار تعامل شهرداری با اداره آبفای شریفیه جهت انجام عملیات شبکه گذاری فاصلاب و اصلاح شبکه آب شدند.
آقای آیت نظری اصل به نیز برخی مشکلات شبکه های آب از جمله آزبست بودن لوله آب خیابان ولیعصر و نیز مناطق فاقد شبکه فاضلاب اشاره نمودند و در خصوص واگذاری انشعاب آب 11 هکتاری و 5 هکتاری خواستار پیگیری مهندس بذرافشارن شدند .
در ادامه آقای رشوند سرپرست محترم شهرداری به جلسه شورای اداری استان و اخطار به شهرداری شریفیه جهت مراسمات برگزار شده در مزار و سطح شهر اشاره نمودند و مواردی را مطرح نمودند.ایشان همچنین از پیگیری خود جهت دریافت حق و حقوق پرسنل خدمات شهری از پیمانکار مربوطه آقای شهسواری توضیحاتی ارائه نمودند . در ادامه در خصوص تهیه بخاری برای مسجد امام حسین (ع) عنوان نمودند که با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر و سهم شهرداری به میزان 8 میلیون تومان می باشد .
در ادامه مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.
آقای اسفندیاری نماینده مرکز بهداشت شریفیه گزارشی از تعداد مبتلایان ، افراد فوت شده و میزان تست های انجام شده ارائه نمودند و خواستار توصیه اعضای شورا به شهروندان جهت رعایت پروتکال های بهداشتی شدند .

مصوبات :
1-مقرر گردید جلسه ای فی ما بین اداره آبفای شریفیه و شهرداری شریفیه تشکیل و در خصوص معابر باقیمانده فاقد شبکه فاضلاب و انشعاب برخی مناطق دیگر تشکیل و در خصوص هزینه های حفاری و نوع عملیات و تعامل با یکدیگر بحث و تبادل نظر گردد و تا حد ممکن هزینه ها در قالب تفاهم نامه لحاظ شود.
2-مقرر گردید جلسه ای با نمایندگان هیات امنا و روحانیون مساجد و مرکز بهداشت شهر شریفیه و نماینده شهرداری توسط کمیسیون بهداشت و درمان حداکثر ظرف مدت یک هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و اطلاع رسانی لازم در سطح شهر توسط شهرداری و ارگانهای ذی ربط صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.