بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 8 آذر 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان شوراي اسلامی شهر شريفيه در دفتر شورا تشکیل شد. جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای حیدر محمد حسن لی ضمن بیان خیر مقدم به مهمانان جلسه شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان کم نظیر هسته ای و علمی و دفاعی کشور را تبریک و تسلیت گفتند و در ادامه به موضوع بهداشت خصوصا بررسی وضعیت شیوع کرونا و راههای کاهش آسیب به مردم عزیز را مورد اشاره قرار دادند.
آقای بهتوئی ضمن خیرمقدم به حاضرین به بحث و خروج فاضلاب منازل به کوچه ها اشاره نمودند و از همکاری شبکه بهداشت و واحد خدمات شهری شهرداری در خصوص رسیدگی به این موضوع تقدیر و تشکر نمودند.ایشان همچنین به برگزاری برخی مراسمات در سطح شهر که باعث شیوع بیشتر این بیماری می شود اشاره نمودند و خواستار برخورد مسئولین با این امر شدند و از آمادگی شورا و شهرداری در امر مقابله با این امر خبر دادند.
در ادامه خانم کلباسی به مشکل فاضلاب برخی منازل که برای برخی انشعاب نصب نشده است اشاره نمودند که برای برخی اخطار صادر شده است و به دادگاه نیز معرفی شده اند.
در ادامه خانم دکتر بنی هاشمیان برگزاری جلسات هفتگی کرونا در مرکز را مطرح نمودند و به طرح مشترک بین بهداشت و بسیج و بنیاد شهید سلیمانی در جهت کاهش بستری و تشدید نظارت بر پروتوکل ها بهداشتی ، بیماریابی سریع ، حفاظت از گروه های پرخطر و درمان سرپایی که با همراهی کمیته های متعدد شامل افرادی از جمله فرماندار محترم ، رئیس پایگاه سلامت و مسئولین مراقبت از پایگاه های بهداشت و رابطین بهداشت و اعضای بسیج فعال می باشند . ایشان همچنین آماری از تعداد مبتلایان و فوتی ها از ابتدا تا کنون ارائه نمودند و به موارد علت ابتلاء و شیوع از جمله تجمعات و مسافرت ها و دورهمی های خانوادگی و نیز معتادین سطح شهر اشاره نمودند و از خدمات مسئولین خدمات شهری شهرداری که ارتباط تنگاتنگی با مرکز بهداشت دارند تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.