بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 26 فروردین 1400 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ، آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همکاران نمودند و در خصوص فضیلت های ماه مبارک رمضان مطالبی بیان نمودند . ایشان همچنین به روز ملی فناوری هسته ای اشاره نمودند و سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی و بزرگداشت عطار نیشابوری را گرامی داشتند. ایشان در ادامه پیشاپیش 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی ارتشیان کشور از جمله شهروندان شاغل در ارتش تبریک گفتند.
آقای قدوسیان اصل صدم قانون اساسی که اشاره می دارد برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ، اقتصادی ، عمرانی فرهنگی، آموزشی و سایر امور از طریق همکاری مردم از طریق شورا صورت می گیرد قرائت نمودند . ایشان افزودند این مهم با پیگیری مباحث فرهنگی در سطح شهر از طریق مساجد ، بسیج و نهادهای فرهنگی مثل کتابخانه ، حسینیه ها ، هیاتها و کانونهای فرهنگی انجام می گیرد که غالبا از طریق شورا و شهرداری کمک و همکاری صورت می پذیرد . ایشان افزودند برگزاری مراسمات فرهنگی از جمله در بوستان یاس ، خیابان شهید چمران ، برگزاری ستاد غدیر در سطح شهر و برگزاری اعیاد شعبانیه ، ستاد یادواره شهدا و نصب و تعویض تصاویر و تمثال شهدا ، کمک به کنگره سه هزار شهید استان و کمک به برگزاری مراسم اعتکاف دهه فجر و روز قدس و روز دانش آموز ، یادواره شهدای دانش آموزی ، حمایت از گروه سرود ثارالله و گروه سرود خواهران و برادران ، برگزاری آبروی محله ، دیدار با خانواده محترم و معزز شهدا و خیلی کارهای فرهنگی دیگر با کمک و همکاری شورا و شهرداری انجام گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.