بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 5 فروردین 1400 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای کردی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی عید نوروز و آغاز سال 1400 هجری شمسی را خدمت حاضرین تبریک و تهنیت گفتند و سال پربرکت و پرروزی همراه با سلامتی و موفقیت آرزو نمودند .ایشان میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند و به گزیده ای از زندگانی آن حضرت پرداختند و به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوان اشاره نمودند و در خصوص اهمیت فداکاری ، پویایی ، درستی و تخصص جوانان مطالبی بیان نمودند. ایشان همچنین پیشاپیش میلاد حضرت حجت بن الحسن (عج) و عید نیمه شعبان تبریک گفتند و در خصوص موضوع جلسه نحوه برگزاری جشن نیمه شعبان همراه با پروتکل های بهداشتی مطالبی بیان نمودند.
آقای محمدرضا رضایی از فعالان فرهنگی شهر به برپایی کارناوال شادی با ماشین در سطح شهر و نورافشانی در بوستان یاس در پایان مراسم اشاره نمودند.
آقای کردی به اهمیت عید نیمه شعبان و نحوه برگزاری مراسم نیمه شعبان و برگزاری کارناوال در سطح شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز برپایی مراسمات و مسابقات فرهنگی و آشپزی در منازل با مساعدت خیرین و شورا و شهرداری مطالبی بیان نمودند.
آقای حسن بهتویی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال 1400 تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواستار برگزاری مراسمات ویژه برای نیمه شعبان خبر دادند و زیباسازی ورودی و ساماندهی میدان شهدا و تعویض ریسه ها را خواستار شدند.
مصوبات:
1-مقرر گردید مراسم کارناوال شادی بعد از ظهر بعد از نماز مغرب به مدت یکساعت در سطح شهر برگزار و خاتمه مراسم در بوستان یاس جنب مزار شهدای گمنام بصورت نورافشانی توسط شهرداری صورت پذیرد.
2-مقرر گردید جهت برگزاری مراسمات فرهنگی و تزئین ماشین و کوچه و کیک پزی هدایایی از سوی شهرداری تهیه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.