موضوع کمیسیون:  بحث و تبادل نظر در خصوص امور فرهنگی شهر فعالین فرهنگی شهر.

مشروح جلسه: به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی ( ره) و هفته قوه قضائیه؛ مطالبی در خصوص خدمات و زندگانی شهید بهشتی اعلام نمودند.

در ادامه آقای شیخ علی محمد شاهی از فعالان فرهنگی، مذهبی به تشکیل گروه فرهنگی مرات جهت انجام پاتوق جوانان با تعدادی از جوانان و نوجوانان جهت انجام کارهای فرهنگی  اجتماعی با ایده های فرهنگی خبر دادند.

حجت الاسلام احمدی امام جماعت مسجد امام خمینی و از فعالان فرهنگی ، مذهبی خواستار سند جامع برای گروههای فرهنگی با برنامه های جانبی دارای هدف و برنامه ریزی مشخص و حمایت نهادهای دولتی، خصوصی و نظامی جهت ساماندهی و قانونمندی آن شدند.

آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم ، خواستار تعیین هدف و برنامه  گروه فرهنگی مرات و ثبت در ادامه فرهنگ  ارشاد اسلامی جهت نظامندی و قانونمندی آن مطالبی بیان نمودند.

آقای بهتویی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی از حمایت شورا و شهرداری از گروههای فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شهر خبر دادند و خواستار ارائه برنامه برای گروههای هدف مخصوصا دانش آموزان نوجوانان و جوانان شدند.

آقای نظری منشی کمیسیون فرهنگی خواستار حمایت از این گروه جهت ثبت در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان البرز  خبر دادند و خواستار تولید محتوی در چند بعد با توجه به مخاطبین شدند.

تعدادی از جوانان  گروه فرهنگی مرات به تعدادی از خواستها و برنامه های خود در شبکه های مجازی و برنامه نویسی با حمایت نهادهای دولتی و شورای اسلامی شهر شدند.

آقای قدوسیان خواستار ثبت گروه فرهنگی مرات و تقویت این گروه از سوی مسئولین مربوطه شدند.

حجت الاسلام احمدی از شورا و شهرداری جلسه ای با عنوان عفاف و حجاب در روز یکشنبه  13 تیرماه و در روز یکشنبه 20 تیرماه در خصوص برگزاری ستاد غدیر خم در شهرداری خواستار شدند.

آقای محمد رضا رضایی از فعالان فرهنگی و هنری خواستار حمایت بیشتر شورا و شهرداری از فعالین فرهنگی شدندو خواستار زیر ساختار فرهنگی شهر قوی شدند وهمچنین بیلان و گزارش کاری در خصوص امور فرهنگی گروه ثارالله ارائه نمودند.

 مهندس فلاح امینی معایب و محاسن امور فرهنگی در سطح شهر بیان نمودند و خواستار تقویت فرهنگی و هنری شهر شدند و از حمایت فعالین فرهنگی مخصوصا جوانان شدند.

حاضرین در خصوص حمایت جوانان در گام دوم انقلاب فرمایش مقام معظم رهبری خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.