موضوع کمیسیون:  بررسی پرونده های دارای حکم تخریب ماده 100    بررسی اعتراضات راهپیمایی روز قدس

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه، تبریک پیشاپیش عید سعید فطر،  به موضوع جلسه پرداختند. و به بند ( ت ) تبصره 6 قانون بودجه سال  1402 و به ساخت و سازهای قبل از سال 1400 ، تعیین و تکلیف انشعابات و بهای خدمات آنها و مفاد آن توضیحات لازم را ارائه نمودند. ایشان خواستار کمک به شهروندان طبق ماده فوق و مساعدت به آنها شدند.

*-  آقای مهندس خانی خواستار مطالعه قوانین مرتبط با کمیسیونها توسط اعضاء محترم شورا شدند. در ادامه ایشان به ماده 101 ، تفکیک اراضی در حریم شهری طبق قانون بودجه سال 1402 نیز توضیحاتی ارائه نمودند. و به توافق با تعاونی نیروی انتظامی و دعوت از هیات مدیره و مدیر عامل جهت توافق آنها اشاره و خواستار مساعدت شورا و شهرداری در این موضوع شدند. و خواستار اتحاد و همدلی همکاران شورا و شهرداری در امورات شهری شدند. در خصوص راهپیمایی روز قدس و حواشی پیش آمده خواستار پیگیری شورا و شهرداری جهت عدم تکرار این موضوع در مناسبتهای مختلف و برگزاری این مراسمات در شهر شریفیه شدند.

1-  مقرر گردید شهردار محترم نسبت به دریافت حقوق آمره خویش برابر قوانین مصوب در محدوده و حریم اقدامات لازم را صورت داده و نتیجه را به صورت ماهیانه به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.