موضوع کمیسیون:  هفته عفاف و حجاب

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، معاون شهردار، مشاور امور بانوان شهرداری و تعدادی از بانوان تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای علویری آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه, و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد ( ع ) و تبریک آغاز ماه ذی الحجه ( ازدواج حضرت علی  ( ع ) و حضرت فاطمه زهرا  ( س ) به اهمیت حجاب و عفاف در اسلام و همچنین به هنجار شکنی در سالهای اخیر در جامعه و کشف حجاب، ایشان خواستار تذکر و امر به معروف و نهی از منکرتوسط همه شهروندان، مخصوصا بسیجیان عزیز جهت همفکری بیشتر همکاران و حاضرین شدند.

* – خانم اندیشگر مشاور امور بانوان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد ( ع ) و تبریک آغاز ماه ذی الحجه خواستار برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در بوستان بانوان  و استفاده از مشاور بانوان و بویش مردمی به عنوان حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ها، کلاسهای تفسیر، تبلیغ قرآن و کارگاههای حجاب برای بانوان ،  فرزندان و خانواده ها، که نیازمند همکاری شورا و شهرداری می باشد شدند.

* – خانم زلفی به غرفه نمایشگاه کودکان با موضوع حجاب و عفاف اشاره نمودند.

*- خانم محمدپور گزارشی از اقدامات هفته حجاب و عفاف خواستار نوآوری و ابتکار جدید شدند.

*-  آقای نظری خواستار استفاده از تجربیات شهرهای موفق در امر حجاب و عفاف شدند. و در ادامه بیان نمودند که از انجام کارهای عادی خودداری گردد.

* – حاج آقا حسن لی خواستار انجام کارهای فرهنگی بصورت مسجد محوری در سطح شهر شدند.

*- آقای علویری به گزارش اقدامات فرهنگی، خواستار اجرای کارهای فرهنگی با خروجی مناسب و همچنین استفاده از ظزفیت های مناسب با تمام قوا توسط همه مسئولین امر و تاثیر گذاری در همه رده های سنی و همچنین نگاه به گذشته و تقویت نقاط ضعف برنامه های گذشته شدند.

*- آقای مهندس خانی، خواستار حفظ ارزشها و همچنین تاثیرات موفق کارهای فرهنگی در مناطق مختلف سطح شهر و ارتباط دو سویه شورا و شهرداری با عوامل فرهنگی شدند.

*- آقای اسفرورینی خواستار استفاده مشورتی از فعالان فرهنگی شهر و همچنین مکان یابی و برنامه با محتوا و خروجی مناسب شدند.

*- آقای بهتویی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد ( ع ) و تبریک آغاز ماه ذی الحجه، به معضلات و مشکلات فرهنگی در انجام کارهای فرهنگی در تمام نقاط سطح شهر  و همچنین استفاده از ظرفیت فرهنگی فعالان شهر و همچنین رفتار مناسب  با گروه هدف شدند.

1-  مقرر گردید مراسم هفته حجاب و عفاف در بوستان بانوان شهر برگزار شود.

2 – مقررگردید از مشاوران خانواده در طول برنامه هفته حجاب و عفاف استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.