موضوع کمیسیون: مصلی نماز جمعه    گلزار شهداء

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط حاج آقا حسن لی آغاز گردید.

حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، ابتداء از حسن خلق و برخورد شهردار محترم با شهروندان تقدیر و تشکر نمودند. و در ادامه به موضوع ساماندهی مزار شهداء و مشکلات آن و همچنین به وصیت پدر و مادر شهداء جهت دفن در کنار شهداء مطالبی را بیان نمودند. که اعضای شورا و شهردار به این نکته تاکید نمودند که زمین داخل مزار شهداء قسمتی در اختیار بنیاد شهید جهت والدین شهداء. قرار گیرد.

حاج آقا حسن لی گزارشی از اقدامات و پیگیری های هیات امناء مصلی در طی 10 سال گذشته بیان کردند و از پیگیری و اقدامات تخصصی رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان حاج آقا موسوی و همچنین بازدید میدانی از شهر شریفیه، اشاره و تشکر نمودند و از آمادگی شورا، شهرداری  و شهروندان جهت احداث مصلی خبر دادند.

در ادامه حاج آقا موسوی ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، به سه موضوع جهت استقرار نماز جمعه الف مسافت شرعی   ب- محل اقامه نماز جمعه  ج امکانات لازم اشاره نمودند.

آقایان سید محمود پرپینچی و حسین اینانلو از هیات امناء مصلی به طولانی شدن احداث مصلی و پیگیری های فراوان مردمی جهت ادامه کار و طولانی شدن این پروژه خواستار تسریع دراین موضوع شدند.

آقای نظری نیز خواستار تسریع در موضوع بخاطر طولانی شدن این پروسه و اعتراضات مردمی شدند.

آقای مهندس خانی به اختلافات دوگانه مصلی و شناساندن شهداء در نماز جمعه اشاره و خواستار حل برخی از مشکلات از طریق نماز جمعه شدند.

آقای علویری نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان از مهیا بودن همه امکانات جهت احداث مصلی در شهر خبردادند.

آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین به اقدامات شهرداری جهت خدمات رسانی به شهروندان در امر ایاب و ذهاب جهت نماز جمعه و از قول همکاری جهت این امر خبر دادند.    

درپایان، اعضاء هیات امناء مصلی نماز جمعه، شورای اسلامی شهر و شهردار محترم از اعلام آمادگی کامل جهت همکاری برای استقرار نماز جمعه در شهر خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.