بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی جلسه ای در مورخ 13 تیر 97 با حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل آغاز گردید . در ادامه ایشان ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران به موضوع نامه شهردار محترم در خصوص ساماندهی وانت بارها در بازار روز هفتگی که به کمیسیون حمل و نقل ارجاع داده شده اشاره و خواستار سنجش همه جوانب از جمله وانت بارها و مردم و خانواده معظم شهدا و بررسی مشکلات شدند و در صورت امکان جوانب ترافیک در ورودیهای هر دو سمت شدند که جوابگوی اذهان عمومی باشیم . آقای آیت نظری اصل نائی رئیس محترم کمیسیون ضمن ارائه گزارشی از بازدید میدانی خود از مزار شهدا و محل هایی که امکان ساماندهی در ورودی های خیابان شهدا و خیابان شهید قدوسی می باشد اشاره و امکان مزاحمت برای مردم و خانواده ها وجود نخواهد داشت.
آقای روح الله آقاجانی از فعالان فرهنگی مزار شهدا به برخی مشکلات و هزینه های جاری از جمله نصب بنر در مناسبتها و رنگ آمیزی قبور شهدا و نحوه گرفتن عوارض از وانت بارها و تعویض معجر قبور شهدا و تشویق فعالان فرهنگی و جهت ساماندهی نیاز به حضور نماینده شهردار و نیروی انتظامی می باشد و همکاران شورا نیز از قول مساعد جهت همکاری برای پیشبرد کارهای فرهنگی مزار با فعالان فرهنگی مزار شدند و به مشکل امنیت مزار شهدا و نصب المان در میدان شهدا اشاره نمودند و خواستار حل این مشکل شدند.
آقای احمد قدوسیان منشی محترم کمیسیون نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فعالان فرهنگی مزار شهدا به مشکل ترافیک ورودی مزار و بحث حالت معنوی مزار و نظارت توسط واحد اجرائیات و مشکل ریختن زباله و تصادفات اشاره و خواستار حل این مشکلات و تقویت نقاط ضعف شدند.
مصوبه:
نامه شماره 26/2452 مورخ 2/4/97 شهردار محترم،با عنایت به درخواست واحد اجرائیات مبنی بر ساماندهی وانت بارها در بازار روز هفتگی جنب مزار شهدا،این شهرداری در نظر دارد نسبت به غرفه بندی و خط کشی محوطه مذکور جهت اجاره به وانت بارها به ازای هر روز 50/000 ریال جهت هر خودرو از محل درآمدی عوارض بر پروانه های کسب و فروش ردیف 104099،هزینه کرد مبالغ در آمدی به منظور کمک به برنامه های فرهنگی گلزار شهدا،پس از بررسی و تصویب اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل جهت تصویب نهایی به صحن علنی شورا ارجاع داده شد.

*مصوبات کمیسیون های شورای اسلامی شهر پس از طرح و تصویب در جلسه رسمی شورا دارای اعتبار می باشد*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.