بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 5 شهریور 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم و جناب آقای محمود نظری یکی از رانندگان مینی بوس داران تشکیل شد .جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
آقای دکتر هاشمی به مشکل جدی حمل و نقل شهری و عدم دسترسی شهرداری به مینی بوس ها و همچنین تعداد زیاد مینی بوس ها اشاره و خواستار هماهنگی جهت ساماندهی 10 الی 12 مینی بوس و نصب GPS جهت دسترسی و تسلط بهتر شهرداری به مینی بوس ها و نیز در نظر گرفتن صرفه و صلاح رانندگان اعطای تسهیلات روغن و لاستیک شدند.ایشان به تشکیل تعاونی و نحوه انتخاب مینی بوس ها و شرایط رانندگان و آگهی عمومی اشاره نمودند.
آقای احمد قدوسیان ریاست محترم کمیسیون ضمن جمع بندی مطالب فوق، محاسن و معایب و مشکلات رانندگان،خواستار بررسی تمامی جوانب شدند.
آقای حسن بهتویی نائب رئیس محترم کمیسیون هم با توجه به مشکلات و خواسته های مردمی و تعداد زیاد رانندگان خواستار تسریع در این کار شدند.
آقای آیت نظری اصل خواستار تحت پوشش گرفتن کل شهر با این طرح شدند و اختیار تمام این کار را با شهرداری دانستند.
آقای محمود نظری یکی از رانندگان مینی بوس ها به تعدادی از مشکلات از جمله 1)نبود مینی بوس در ساعت 6 الی 8 صبح 2)نداشتن سایه بان در ایستگاه پارک سوار 3)نداشتن صندلی جهت منتظر ماندن مسافران در پارک سوار 4)عدم حضور مینی بوس در روزهای تعطیل 5)رعایت فاصله ایستگاه های مینی بوس و اتوبوس 7)فاصله زیاد خط تاکسی و مینی بوس ها 8)تعیین ایستگاه در شهر شریفیه اشاره نمودند.
مصوبه:
1- مقرر گردید پیشنهاد راه اندازی خط واحد حمل و نقل مینی بوس با تعدادی مشخص خودرو که فقط به جایجایی مسافر قزوین به شریفیه و بالعکس فعالیت داشته باشند،همچنین بدون داشتن سرویس خدمات رسانی نمایند و نحوه انجام کار از طریق آگهی عمومی و تعیین شرایط احراز صلاحیت نسبت به جذب و تعیین 10 الی 12 مینی بوس از طریق آگهی عمومی اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.