موضوع کمیسیون: بررسی مشکلات حمل و نقل  عمومی شهر شریفیه  

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون، مسئول حمل و نقل شهرداری و تعدادی از رانندگان تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن خدا قوت به همکاران شورای اسلامی شهر، خواستار ارائه گزارش توسط مسئول حمل و نقل درخصوص مشکلات حمل و نقل عمومی در شهر شریفیه شدند.

*- آقای بهنامی  گزارشی از اقدامات این واحد از جمله، پیگیری نصب صندلی در سه راهی ، اعطای وام 10 میلیونی به 15 نفر و پیگیری جابجایی ایستگاه از سه راهی ، تکمیل پرونده رانندگان ، تعیین و تکلیف رانندگان فاقد فعالیت ، آرای کمیته انظباطی ، برنامه زمانبندی برای پیک زمان و برنامه تقدیر از رانندگان فعال بمناسبت 26 آذر روز حمل و نقل را ارائه نمودند.

*- آقای نظری ضمن تقدیر و تشکر از خدمات واحد حمل و نقل و رانندگان محترم، خواستار برنامه ریزی دقیق، خدمات رسانی مطلوب و اجرای دقیق مصوبات کمیته انظباطی و برخورد با رانندگان خاطی شدند.

*- آقای بهتویی  ضمن تقدیر و تشکر از واحد حمل و نقل  و رانندگان، ضمن انتقاد از شهرداری بخاطر عدم پیگیری تحقق وام قرض الحسنه مهر ایران جهت تعویض خودرو ها ی فرسوده، خواستار ارائه دستگاه کارتخوان برای رانندگان، اعطای تسهیلات و تشویقات برای رانندگان با همکاری کمیته انطباق شدند و در ادامه ایشان خواستار جلسه با تاکسیرانی استان جهت تعویض خودروهای فرسوده شدند.

* – آقای حمیدی بازرس خط ضمن انتقاد  از عدم وعده های شورا و شهرداری از جمله؛ سوبسید ، تسهیلات و بخاطرکمبود مسافر، خواستار نصب سایبان، جایگاه و همچنین برخورد با خودروهای شخصی  و رانندگان متخلف و تبلیغات برای تاکسی های خطی شهر،  ایشان خواستار رسیدگی شورا و شهرداری به مشکلات رانندگان شدند.

*- حاج آقا حسن لی ضمن انتقاد از نحوه مدیریت واحدحمل و نقل، ایشان خواستار هماهنگی با مسئولین  و سازمانهای حمل و نقل محمدیه و قزوین جهت ساماندهی و ارائه تسهیلات به رانندگان، و خواستار برنامه ریزی مدون و  دقیق توسط شهرداری  و همچنین ارائه گزارش  و مشکلات به شورا و استفاده از تجربیات متخصصین شدند.

* – آقای علویری در ادامه خواستار بررسی نقاط ضعف و قوت  واحد حمل و نقل، مشکلات رانندگان و برنامه ریزی دقیق آن شدند. 

*-  تعدادی از رانندگان نیز گزارشی از مشکلات خود ارائه و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

1-  به استناد نامه شماره 2786 /  1401 / ص  مورخ  06 / 09 / 1401  شهردار محترم؛  با توجه به درخواست شماره 2252/ 1401 مورخ 03/ 09/ 1401 سرپرست محترم واحد حمل و نقل مبني بر  تشويق و ايجاد انگيزه براي رانندگان زحمت كش خط قزوين – شريفيه به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل ”  اين شهرداري در نظر دارد  نسبت به پرداخت هزينه كارواش (شامل روشوئي،جارو برقي و نظافت داخل) + تعويض روغن موتور و ضد يخ خط قزوين – شريفيه و بالعكس  با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 130 ريال از محل اعتبارات حمل و نقل ترافيك، برنامه توسعه، تجهييز و نگهداري ناوگان حمل و نقل عمومي، طرح كمك به احداث و توسعه ترمينال هاي برون شهري، پروژه كمك به حمل و نقل عمومي شهر اقدام نماید .که در جلسه کمیسیون مذکور مطرح و به اتفاق آرا مورد تصویب قرارگرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.