موضوع کمیسیون: مشکلات حمل و نقل شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون و مسئول حمل و نقل شهرداری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن خداقوت به همکاران اعضاء شورای اسلامی شهر،  از دیدار خود با مدیر عامل ترمینال قزوین درخصوص بازدید از ترمینال و مکان ایستگاه شریفیه در قزوین ، شروع بکار جهت سرویس دهی مسافرین و نظارت بیشتر از سوی شهرداری با حداقل 2 دستگاه مینی بوس با مساعدت شورا و شهرداری خبر دادند.

*- آقای بهتویی به نبود تاکسی در بعضی اوقات که موجب نارضایتی شهروندان از جمله؛ اوقات ظهر و شب، خواستار پیگیری شورا و شهرداری جهت راه اندازی حمل و نقل مینی بوس با هزینه کمتری شدند.

*- آقای نظری به سرویس دهی مناطق مختلف  شهر از جمله؛ منطقه شهید رجایی، شهید چمران و خیابان امام خمینی ( ره ) شدند.

*-آقای بهنامی نیز از پیگیری این موضوع در اسرع وقت با برخی از رانندگان و شرکت های حمل و نقل خبر دادند. در خصوص تاکسی های موجود، 36 دستگاه که فقط 10 دستگاه آن فعال بوده و الباقی بصورت پاره وقت فعال می باشند. در ادامه افزودند که اهرم قانونی قوی برای برخورد آن وجود ندارد.

*- اعضاء کمیسیون حمل و نقل، خواستار برنامه ریزی دقیق برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و آیتم های تشویقی برای فعالان، برخورد قاطع با غیر فعالان از طریق مراجع قانونی شدند.

*- مقرر گردید واحد حمل و نقل شهرداری پیگیریهای لازم را درخصوص بکار گیری شرکت مینی بوسرانی جهت ساماندهی و خدمات رسانی بهتر در اسرع وقت انجام و نتیجه را به دفتر شورای اسلامی شهر، اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.