موضوع کمیسیون: نصب GPS تاکسی ها

مشروح جلسه: به حول قوه الهی با حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

آقای محمد حسن علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل؛ در خصوص نصب GPS و تعهدات شهردار از جمله تمام هزینه های خرید و نصب سیم کارت و شارژ.

تعهدات راننده : مراقبت از سیم کارت، استعلام قبل از خرید و فروش از شهرداری

درصورت بروز هرگونه مشکل از جمله سرقت خودرو ، آتش سوزی و ….  نظر کارشناس ملاک عمل خواهد بود.

درصورت سرقت GPS راننده ملزم به جبران آن خواهد بود و شرایط دیگر ازجمله همه رانندگان ملزم به نصب در زمان تعیین شده از سوی شهرداری می باشند و در صورت اضافه شدن راننده  به ناوگان حمل و نقل درخصوص GPS راننده ملزم به تامین آن با هزینه شخصی خواهد بود ساعت کاری رانندگان طبق GPS خواهد بود و در صورت عدم رعایت مقررات شهرداری به راننده متخلف اخطاری در صورت تکرار نسبت به باز پس گیری امتیاز اقدام شود.

حاج آقا حسنلی ضمن تبریک روز بزرگداشت حافظ و عرض تسلیت بمناسبت رحلت حضرت سکینه خاتون ( س ) خواستار تکمیل شرایط و تعهدات رانندگان  و شهردار تا جلسه آینده جهت ارائه به جلسه شورا شدند.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر در خصوص نصب تابلو راهنمای شهری و رنگ آمیزی پل زیر گذر بحث و تبادل نظر نمودند و مقرر شد در تاج پل راه آهن؛  نسبت به نوشتار، تابلوی راهنمای شهری و جملات شهداء  بکار رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.