بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 28 مرداد 99 جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل شورا تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای قدوسیان ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای حماسه حسینی را خدمت حاضرین تسلیت و تعزیت گفتند . در ادامه به ضرورت اهمیت حمل و نقل سطح شهر مخصوصا مناطق محروم از جمله کوی شهید رجایی ( خیابان حضرت زهرا ، شهید بابایی ، میثاق ها ، گلستان ها ) ، کوی شهریار و کوی مهدیه که پس از چندین جلسه کارشناسی هنوز نتیجه مطلوب نداشته است . اولین اشکال به این امر عدم شناخت قوانین حمل و نقل و تعیین وظایف شهرداری ، پلیس ، اصناف و عدم جایگاه مناسب در خیابان ولیعصر(ع) ، خیابان امام خمینی(ره) ، جمعیت زیاد شهروندان و جهت حرکت خودروها در شهر ، عدم تمکین رانندگان مینی بوس … باعث شده است که ضعف حمل و نقل در شهر چشمگیر باشد.
اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل خواستار برگزاری مجدد مزایده مینی بوس و خط واحد برای رفاه شهروندان و همچنین خواستار نصب تابلوهای راهنمای شهری ، رنگ آمیزی دیواره ها پل زیرگذر و خط کشی زیر پل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.