بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 29 خرداد 99 جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا با حضور اعضای محترم کمیسیون و جناب آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل شهرداری تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل شورا با اشاره به بند27 ماده 80 با موضوع وظایف شوراها در کمیسیونها در خصوص تصویب نرخ جدید کرایه های حمل و نقل عمومی درون شهری مواردی را عنوان نمودند و از خدمات آقای مرادی تقدیر و تشکر نمودند و خواستار توصیح از ایشان در خصوص لایحه پیشنهادی شهرداری با موضوع افزایش 25 درصد نرخ کرایه ها در سال 1399 شدند.
آقای مرادی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا به افزایش 20 تا 25 درصد نرخ کرایه ها که با هماهنگی فرمانداری شهرستان البرز صورت گرفته است اشاره نمودند و افزودند که هزینه های رانندگان و همچنین مشکلات مردم در نرخ کرایه های جدید در نظر گرفته شده است و افزایش نرخ کرایه اکثرا به میزان 23 درصد بوده است.
آقای آیت نظری اصل ضمن قرائت لایحه شهرداری و توضیحاتی در خصوص افزایش نرخ کرایه ها در دیگر شهرداری ها خواستار نصب دستگاه های کارت خوان در تاکسی ها و مینی بوسها جهت سهولت در پراخت کرایه ها شدند.
مصوبات:
1-نامه شماره 678 مورخ 27 / 3 / 99 شهردار محترم ، نرخ جديد كرايه هاي حمل و نقل عمومي شهر شريفيه (يك برگ به پيوست) با پيشنهاد افزايش تا 25% براي سال 1399 در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصصویب اعضای کمیسیون حمل و نقل شورا قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارجاع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.