موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات ورزشی   

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون ورزش و جوانان و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون ورزش و جوانان،  ضمن خیرمقدم به حاضرین جلسه، به موضوع تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری شریفیه که قبلا  مصوب شده اشاره و خواستار پیگیری شهرداری و اقدامات عاجل شدند. و به هزینه های اختصاصی شهرداری به رشته های ورزشی شهر اشاره و خواستار رعایت عدالت در تمامی رشته ها که خواسته همه ورزشکاران می باشد، شدند. و همچنین ایشان خواستار تعیین و تکلیف مسئول ورزش شهر در اسرع وقت شدند و به هماهنگی با آقای احمد پور مسئول ورزش و جوانان شهرستان البرز در اسرع وقت جهت برگزاری جلسه برای پیگیری مشکلات ورزشی خبر دادند.  

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم از قول مساعد جهت  تجهیز بوستان بانوان به وسایل ورزشی جهت رفاه بانوان شهر خبر دادند.

* –  حاج آقا حسن لی به روشنایی بوستان بانوان و امنیت بوستان ها اشاره و خواستار رسیدگی توسط شهردار محترم در اسرع وقت شدند.

* –  آقای مهندس خانی  ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، به تجهیز پروژه بوستان بانوان شهر جهت رفاه  بانوان شهر شریفیه و نیز به تخریب چمن مصنوعی  و جایگزینی آن و همچنین به  مشخص نمودن مسئول ورزش شهر  شریفیه اشاره و مطالبی را بیان نمودند.

1 مقرر گردید جلسه ای با ریاست محترم ورزش و جوانان شهرستان البرز جهت بررسی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر در اسرع وقت برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.