موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات ورزشی شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون ورزش و جوانان، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه ( س ) به برخی مشکلات ورزشی شهر از جمله؛ سالن ورزشی فجر و نیمه کاره ماندن سالن ورزشهای باستانی، خواستار پیگیری مشکلات ورزشی بصورت یکپارچه و یک موضوع واحد در جلسه شدند. که موضوع این جلسه احداث زمین چند منظوره  ورزشی شهرداری در زمین ورزشی اراضی کوثر اشاره و خواستار طراحی این مجموعه در اسرع وقت و ارائه به اعضاء شورای اسلامی شهر و همچنین آماده سازی جهت احداث  در ابتدای سال 1402 توسط شهردار محترم جهت ارائه خدمات ورزشی به شهروندان شدند.

*-  اعضاء کمیسیون عنوان نمودندکه  شهردار محترم احداث  زمین چمن مصنوعی را در اولویت قرار داده و کارهای مقدماتی آنرا شروع نمایند. و از مشاوران و کارشناسان ورزشی در طراحی این پروژه استفاده گردد.

* – آقای مهندس خانی  نیز خواستار تعیین، تکلیف و مشخص نمودند ابعاد زمین چمن مصنوعی، حد و حدود آن توسط شهردار محترم شدند.  

* –  آقای علویری به موضوع آینده نگری طرح و استفاده بهینه این زمین برای همه ساکنین و تعیین اعتبار این طراح از سوی شهردار محترم شدند.

1 مقرر گردید شهردار محترم، طرح مطالعاتی این مجموعه را با استفاده پتانسیل مشاوران و متخصصان و همچنین با توجه به نیاز شهر، شهروندان و استفاده چند بعدی از این زمین  تا پایان دی ماه با نظر و مشورت  اعضاء شورای اسلامی شهر انجام نمایند.

*- حاج آقا حسن لی نیز عنوان نمودند که طرح مطالعاتی فوق از  مشاوران خبره و با تجربه استفاده گردد. و همچنین آینده نگری لازم صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.