بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 11 اسفند 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شریفیه ، جناب آقای اسفرورینی مسئول محترم روابط عمومی شورا و شهرداری شریفیه ، جناب آقای درویشی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز ، جناب آقای یاوری شکیب مسئول محترم ورزش و جوانان شهر و تعدادی از فعالان امور ورزش و جوانان شهر تشکیل و با قرائت توسط آقای بهتویی شروع شد.
آقای حسن بهتویی رئیس محترم کمیسیون ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به حاضرین از کم بودن بودجه ورزشی شهر در بودجه شهرداری انتقاد نمودند . ایشان همچنین با اشاره به اهمیت ورزش ، کم بودن امکانات و مکانهای ورزشی و نیمه کاره بودن سالن باستانی خواستار پیگیری آقای درویشی از اداره کل ورزش و جوانان استان شدند . ایشان در ادامه خواستار حمایت از هیاتهای فعال در شهر از سوی اداره ورزش و جوانان شدند.
آقای یاوری شکیب مسئول محترم ورزش و جوانان شهر شریفیه ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورا به ورزش و جوانان به اقدامات انجام شده در هیاتهای ورزشی از جمله هیات فوتبال به برگزاری جلسات متعدد ، ثبت هیات فوتبال ، مشکلات و نواقص سالن ها ، تعطیلی سانس های ورزشی به دلیل بیماری کرونا و فرسودگی سالن ها ، روشنایی کم سالن ها ، مدیریت ضعیف سالن ها ، سرقت کنتور برق سالن فجر و تعطیلی آن ، فعال نمودن ورزش بانوان و برخی هیات های نیمه فعال ، خرید برخی اقلام ورزش باستانی و تجلیل از ورزشکاران باستانی اشاره نمودند و در این خصوص مطالبی بیان نمودند.
آقای اسفرینی مسئول محترم روابط عمومی شورا و شهرداری شریفیه از پیگیری برنامه های ورزشی و هزینه کرد شهرداری در اسرع وقت خبر دادند .
آقای درویشی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز به برخی مشکلات از جمله نیمه کاره بودن سالن باستانی و پیگیری های انجام گرفته اشاره نمودند و افزودند با وجود این پیگیری ها متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است . ایشان همچنین از کمک 25 میلیونی به 3 هیات باستانی ، همگانی و کوهنوردی خبر دادند و خواستار پیگیری هیاتهای ورزشی برای دریافت کد شناسایی و ثبت هیاتها شدند و از عدم پیگیری کارها از سوی مسئولین هیات های ورزشی و عدم بیمه ورزشکاران شهر که حدود 50 نفر فقط بیمه دارند انتقاد نمودند و خواستار تعامل هیاتها با اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.