بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 14 دی  99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شریفیه ، جناب آقای رشوند سرپرست محترم شهرداری شریفیه و حجت الاسلام مردانی از انجمن اسلامی شهرستان البرز تشکیل شد.
آقای قدوسیان ضمن تبریک آغاز سال نو میلادی در خصوص مسیحیان واقعی جهان که مطیعان حضرت مسیح و حضرت مریم هستند مطالبی بیان نمودند . ایشان رحلت علامه استاد محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفتند و به اخلاق و رفتار و خدمات ارزنده ایشان در اکثر زمینه ها برای کشور اشاره نمودند.آقای قدوسیان از مسئولین کشورهای ایران و عراق و برخی کشورهای عربی دنیا بخاطر برگزاری مراسم ویژه سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر نمودند.
آقای بهتویی ضمن تبریک روز جهاد کشاورزی خدمت کشاورزان عزیز شریفیه و مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان و استان از خدمات آنها تقدیر و تشکر نمودند .
حجت الاسلام مردانی از انجمن اسلامی شهرستان البرز به خدمات این انجمن در آموزش و پرورش از جمله شهردار مدرسه اشاره نمودند که دانش آموزان باید تمام جزئیات و موضوعات که شهرداری با آن درگیر هستند آشنا شوند و مسائلی چون بازیافت ، حقوق شهروندی و مسائل فضای سبز را به دانش آموزان آموزش دهند .ایشان در خصوص روال کاری ، گروه بندی انجمن ، اعضای انجمن ، شکل گیری و نحوه تدریس در روزهای کرونا مطالبی بیان نمودند.
اعضای هیات رئیسه و کمیسیون ورزش و جوانان از آمادگی کامل جهت همکاری با این طرح خبر دادند.
آقای بهتویی ضمن خوش آمد گویی به آقای مردانی از مفید بودن این طرح و آمادگی مجموعه مدیریت شهری جهت اجرای آن خبر دادند .
آقای آیت نظری اصل نیز خواستار اجرای طرح آن در مقطع ابتدایی شدند .
آقای رشوند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حاضرین در افزایش فرهنگ شهروندی از آمادگی شهرداری شریفیه جهت همکاری در این طرح خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.