بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 28 اردیبهشت 1400 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و تعدادی از فعالان ورزشی شهر تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.
آقای بهتویی رئیس محترم کمیسیون ورزش و جوانان روز روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی استان و شهرستان و شهر شریفیه تبریک گفتند و به اهمیت این حوزه اشاره نمودند . ایشان در ادامه روز بزرگداشت حکیم عمر خیام ، روز میراث فرهنگی را گرامی داشتند .
ایشان در ادامه به مشکلات ساختمان سالن باستانی اشاره نمودند و از عدم اجرای فاز دوم این پروژه انتقاد نمودند . ایشان همچنین خواستار نصب کنتور برق سالن فجر و تجهیز این سالن به دوربین های مدار بسته و نیز برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران شدند.
آقای احمد قدوسیان ضمن خیر مقدم به حاضرین به برگزاری مراسم با موضوع تقدیر و تشکر از مدال آوران با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه شهرداری اشاره نمودند و به نیز در خصوص اجرای فاز دوم سالن باستانی و گرفتن پیمانکار برای این پروژه مطالبی بیان نمودند.
در ادامه آقای درویشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز در خصوص برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از ورزشکاران در روز 3 خرداد در فضای باز محوطه شهرداری موافقت خود را اعلام نمودند و در خصوص پیمانکار سالن باستانی نیز عنوان نمودند که پیمانکار مشخص گردیده و کار بزودی شروع خواهد شد . ایشان در خصوص روشنایی و نصب کنتور برق ورزشی موافقت خود را اعلام نمودند و همچنین افزودند با بخشودگی هزینه های جاری سالن این سالن می تواند نسبت به نصب دوربین های مدار بسته اقدام نمایند . ایشان همچنین از عدم معرفی شماره حساب هیات فوتبال انتقاد نمودند که این موضوع منجر به عدم واریز مبالغ به جساب این هیات می شود . آقای درویشی در ادامه به ورزش همگانی اشاره نمودند که باید 100 درصد جذب بیشتر نسبت به سال قبل انجام پذیرد و در تمامی شهرها و روستاها باید روزهای دوشنبه پیاده روی و روزهای سه شنبه بدون خودرو برگزار گردد و فعالیت بدنی در تمامی سنین و در تمام اقشار مردم با محوریت شهرداری به عنوان مسئول ورزش همگانی شهر صورت پذیرد. در خصوص تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری نیز با درخواست شهرداری و معرفی مربی آقایان و بانوان صدور مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.