بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 30 آذر 99 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شریفیه ، جناب آقای محسن بهتویی مسئول محترم ورزش های باستانی شهرستان البرز ، جناب آقای یاوری شکیب مسئول محترم امور ورزش و جوانان شهر ، جناب آقای محمدرضا رضایی مسئول محترم ورزشهای همگانی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتوئی آغاز گردید.

آقای حسن بهتویی روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند و از زحمات بی شائبه این عزیزان که در این برهه از زمان که شاهد از دست دادن هموطنان هستیم از جان خود ایثار می نمایند تقدیر و تشکر نمودند و از مردم خواستند که دستورال عملهای های بهداشتی را رعایت کنند.ایشان ضمن تبریک انتصاب آقای یگانگی به عنوان سرپرستی هیات فوتبال شهرستان البرز ادامه به موضوع جلسه پیگیری ساختمان نیمه کار ورزشی باستانی شهر پرداختند. آقای بهتویی خواستار برگزاری جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان و اختصاص پیگیری اعتبار ویژه جهت تکمیل پروژه شدند .

آقایان احمد قدوسیان میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند و خواستار پیگیری مصوبه قبلی کمیسیون ورزش و جوانان شورا در خصوص پیگیری پروژه ساختمان باستانی از طریق نمایندگان و مسئولین شدند .

آقای محسن بهتوئی گزارشی از پیگیری از مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان ارائه نمودند.

آقای آیت نظری اصل خواستار برگزاری جلسه ای با مسئولین ورزش استان و مسئولین مرتبط با این کار در دفتر نماینده مجلس آقای سیاهکلی مرادی شدند.

آقای یاوری شکیب ضمن تبریک روز پرستار خواستار برنامه ریزی دقیق و جلسه با مسئولین مرتبط با این امر باستانی و تجهیز سالن موجود باستانی شدند و از اقدامات و مکاتبات انجام شده خود نیز گزارشی ارائه نمودند.

مصوبات:

1-مقرر گردید جلسه ای در دفتر جناب آقای سیاهکلی مرادی با حضور کمیسیون ورزش و با هماهنگی جناب آقای یاوری شکیب مسئول ورزش و جوانان شهر شریفیه در اسرع وقت برگزار گردد و هماهنگی لازم جهت پیگیری جذب اعتبارات از مسئولین مرتبط صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.