بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 8 مهر 99 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون ورزش و جوانان ، جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم ، جناب آقای مهندس شعبانی ، جناب آقای یاوری شکیب مسئول محترم امور ورزش و جوانان شهر شریفیه و جناب آقای محمد رضایی مسئول محترم هیات های همگانی ورزشی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتوئی آغاز گردید.
آقای بهتوئی ریاست محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورا ضمن خیر مقدم به حاضرین روز بزرگداشت مولانا جلال الدین محمد بلخی از مشاهیر برجسته ادبیات و عرفان ایرانی را گرامی داشتند .ایشان همچنین روز جهانی ناشنوایان را تبریک گفتند و خواستار حل مشکلات ناشنوایان در برخورداری از امکانات شدند .در ادامه روز آتش نشانی را نیز تبریک گفتند .
آقای بهتوئی به موضوع جلسه پرداختند و به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی از سوی شهرداری اشاره و خواستار تحقق این امر شدند که با تاسیس آن کمک حال امور ورزش شهر خواهد شد و خواستار تشکیل هیاتهای ورزشی و تقویت آنها شدند و خواستار ارائه برنامه های آقای یاوری شکیب مسئول محترم امور ورزش و جوانان شهر شریفیه شدند.
آقای یاوری شکیب ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و تشکر از خدمات مسئولین ورزش شهر در ادوار گذشته به پیشنهاد شهردار محترم به ارائه برنامه های شش ماهه دوم امور ورزش و جوانان و بیان مشکلات سالنهای ورزشی شهر که بسیار زیاد می باشد پرداختند . ایشان همچنین عدم فعالیت برخی هیات های ورزشی را ضعیف دانستند و تقویت آنها را برای پیشرفت ورزش شهر لازم دانستند. ایشان افزودند که اجرای برنامه های شش ماه دوم نیازمند مساعدت و یاری شورای اسلامی شهر و شهردار محترم می باشد.
آقای هاشمی شهردار محترم ضمن تقدیر و تشکر از ارائه برنامه شش ماهه دوم مسئول ورزش و جوانان از قول مساعد و مشارکت جهت اجرای برنامه های شش ماهه دوم خبر دادند و خواستار اهتمام بیشتر در ورزشهای همگانی جوانان و نوجوانان شدند.
اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورا و شهردار محترم در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تهذیب ، تحصیل و ورزش جوانان اعلام آمادگی در جهت رفع مشکلات ورزش جوانان و پیشرفت و تقویت آنان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.