موضوع کمیسیون: بررسی مشکلات کشاورزان  و  دامداران شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی ( ع ) به موضوع جلسه مشکلات کشاورزان و دامداران از جمله، انشعابات دامداران پرداختند. ایشان خواستار دیدار و جلسه با مدیرعامل آبفای استان و پیگیری از طریق جهاد کشاورزی جهت حل این مشکل شدند. و از مدیر عامل آبفا بخاطر پیگیری و اختصاص اعتبار برای تصفیه خانه تشکر نمودند. و همچنین برای اجرای شبکه آب و فاضلاب به اراضی 11 هکتاری، 5 هکتاری و 43 هکتاری خواستار مساعدت آبفا شدند. ایشان در خصوص قنات نیز نیازمند جلسه با آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی شدند.

*-  آقای بهتویی از پیگیری جلسه با مدیر عامل جهاد کشاورزی بخاطر مشکلات کشاورزان و باغداران خبر دادند. و نسبت به مشکلات حمل و نقل و اعتراضات مردمی خواستار پیگیری شهردار و مسئول حمل و نقل شدند. همچنین خواستار جلسات مشترک با شورای کشاورزی و مسئولان جهاد کشاورزی به جهت حل مشکلات شدند.

*-  آقای نظری به مشکل آبیاری باغات سنتی از طریق رودخانه های شرقی و غربی بخاطر عمق زیاد و همچنین به جهت لایروبی رودخانه ها ی مذکور توسط اداره آب منطقه ای، ایشان خواستار پیگیری از طریق آب منطقه ای و جهاد کشاورزی شدند.

*-  حاج آقا حسن لی نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو خواستار استفاده از ظرفیت نمایندگان، مسئولان و مدیران جهت حل مشکلات و دعوت از نمایندگان و مدیران جهت پاسخگویی به شهروندان و همچنین درخصوص مشکلات کشاورزان از طریق کمیته کشاورزان دامداران بصورت تخصصی شدند. و در ادامه ایشان بیان نمودند که تلفنهای ضروری شهرداری در اختیار شهروندان قرارگیرد.

1 –  مقرر گردید از نمایندگان محترم مجلس و مدیران کل در جلسه عمومی، جهت پاسخگویی به مشکلات مردم دعوت بعمل آید.

2 –  مقرر گردید کمیته مختلف کشاورزان از طریق دامداران و کشاورزان تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.