موضوع کمیسیون: بررسی لوایح شهرداری و بودجه سال 1403 شهرداری

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رقیه ( س )، به موضوع جلسه اشاره و به چند نکته حائز اهمیت در خصوص درآمدهای شهرداری که باید طبق مقررات در میان شهروندان و مناطق مختلف شهر به صورت عادلانه هزینه گردد و شورا نسبت به این موضوع  نظارت داشته باشد. ایشان خواستار ارائه هزینه کرد حقوق و مزایای پرسنل به کمیسیون عمران در هفته آینده شدند. در ادامه ایشان به پروژه های پیش بینی شده و همچنین پروژه مهم کمر بندی و پل غربی در پدافند غیر عامل اشاره و خواستار اهتمام شورا و شهرداری در این پروژه شدند. ایشان خواستار رعایت فروش اراضی جهت تکمیل پروژه های عمرانی در بودجه سال 1403 و همچنین تفکیک بودجه  پروژه کمربندی شرقی و غربی در بودجه شدند.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر نیز در خصوص لوایح ارسالی از سوی شهرداری و همچنین برخی از لوایح که نیازمند بازدید اعضاء کمیسیون می باشد، با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند. 1-  مقرر شد روز پنجشنبه مورخ 17/12/ 1402 از اراضی مورد نظر بازدید به عمل آید.

*-  در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.