موضوع کمیسیون:  در اختیار قرار دادن سالن ورزشی فجر به شهرداری

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی،  تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای خانی آغاز گردید.

*- آقای مهندس خانی ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین امام حسین ( ع ) به موضوع جلسه پرداختند. در ادامه به موضوع اهمیت تفکر و سلامتی در کلام بزرگان اشاره و مطالبی در این زمینه بیان نمودند. ایشان به کمبود سرانه های ورزشی در شهر و عدم تعیین، تکلیف زمین ورزشی و سالن فجر، خواستار توضیحات شهردار محترم در هفته آینده در جلسه شورا شدند. در ادامه بیان نمودند که در بعد فرهنگی کارهای خوبی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد. ولی در بعد حمل و نقل، راهور و عمران مشکلات بسیار زیادی وجود دارد.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن عرض تسلیت به به مناسبت فرارسیدن اربعین امام حسین ( ع ) و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء سرافراز از جمله شهیدان دلواری و شهید سلیمانی مطالبی را بیان نمودند. ایشان به لوایح ارسالی از سوی شهرداری اشاره و توضیحاتی را ارائه نمودند.

*-  اعضاء محترم کمیسیون درخصوص لایحه واگذاری سالن ورزشی فجر به شهرداری موضوع نحوه قرارداد و بندهای حقوقی، مشکلات عمرانی ، ورزشی و نواقص آن بحث و تبادل نظر گردید.

1-  مقرر گردید لایحه مذکور به کمیسیون های ورزشی، حقوقی و عمرانی ارجاع و پس از کارهای کارشناسی درخصوص هزینه های فعلی، تکمیل سالن  و مسائل حقوقی  نتیجه را به ظرف مدت 10 روز آینده به دفترشورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

*-  در ادامه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر از سالن ورزشی فجر بازدید بعمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.