بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخ 6 بهمن 98 با حضور جناب آقای آیت نظری اصل رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم،جناب آقای مهندس نصیری سرپرست محترم فرمانداری شهرستان البرز،سرکار خانم محمد بیگی مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان و جمعی از مدیران و روسای محترم ادارات شهرستان البرز ضمن حضور در شهرداری شریفیه از پروژه احداث کتابخانه عمومی شهر،پروژه احداث آتش نشانی شهر و کارگاه های خیاطی و قالی بافی نیز بازدید بعمل آوردند.

شهردار محترم گزارشی از روند اجرای پروژه کتابخانه عمومی و آتش نشانی شهر ارائه نمودند و خواستار مساعدت در تامین اعتبار برای اتمام پروژه  کتابخانه و تامین هرچه سریعتر تجهیزات آتش نشانی شهر شدند.همچنین از مجتمع ادارات شهر شریفیه واقع در ساختمان سابق شهرداری شریفیه بازدید بعمل آمد.

در ادامه از کارگاه خیاطی و قالی بافی نیز بازدید شد. در دیدار با کارآفرینان شهر ،مشکلات حوزه کارآفرینی،اشتغال و تولید توسط کارآفرینان محترم شهر بیان شد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مدیران محترم ادارات مربوطه قول مساعد در مرتفع نمودن مشکلات در راستای رونق تولید و بهبود وضعیت شغلی فعالین در این حوزه ها را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.