بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخ 1 بهمن 98 جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان البرز در بخشداری محمدیه با حضور جناب آقای مهندس نصیری سرپرس محترم فرمانداری و رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان البرز و اعضای محترم کتابخانه های شهرستان البرز برگزار گردید.
محمد نصیری  سرپرست فرمانداری البرز، در جلسه انجمن کتابخانه های این شهرستان که در محمدیه برگزار شد ، با اشاره به ضرورت اجرای طرحهای عمرانی و اقتصادی با پیوست فرهنگی گفت : توسعه زیر ساختهای فرهنگی و اجتماعی را به توسعه اقتصادی و عمرانی بدون پیوست فرهنگی ترجیح می دهم .

وی افزود: رشد و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه آگاهی عمومی را بالا برده و توسعه متوازن جامعه را به دنبال خواهد داشت . نصیری بیان کرد : به بستر سازی کتاب بعنوان عامل رشو و توسعه باید اعتقاد و باور داشت و نه با شعار به گسترش و توسعه آن اقدام کرد زیرا اگر باور وجو داشته باشد قطعا ترویج فرهنگ کتابخوانی عامل رشد و توسعه خواهد شد .

شهردار محترم شریفیه و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه گزارشی در خصوص کتابخانه شهر شریفیه ارائه نمودند .

جناب آقای نصیری در پایان از فعالیتهای انجمن کتابخانه ها در شهرستان تشکر و قدر دانی نموده و از اعضا خواست تا مساعدت و همراهی بیشتری در خصوص بهینه سازی و اجرا برنامه ها داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.