بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه ی الهی در مورخ 1 مرداد 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم ،جناب آقای عزیزی معاون محترم برنامه ریزی فرمانداری ، جناب آقای فلاح امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری،سرکار خانم امان آبادی مدیر محترم آب منطقه ای ، جناب آقای هاشمی کارشناس آب منطقه ای شهرستان البرز و جناب آقای رهجو کارشناس محترم آب منطقه ای استان قزوین تشکیل شد.

آقای احمد قدوسیان روز اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ع) و روز ازدواج را تبریک گفتند. ایشان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان دستور جلسه را قرائت نمودند و در ادامه درخواست شهروندان و کشاورزان در جلسه را قرائت نمودند .
آقای قدوسیان مصوبات صورتجلسه کارگروه عمران شهری که اعضای محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در سالن جلسات استانداری قزوین به ریاست استاندار سابق و روسای آب منطقه ای شهرستان البرز برگزار گردید قرائت نمودند و از پیگیر های صورت گرفته در این خصوص گزارشی ارائه نمودند.
سپس آقای عزیزی با اشاره به بازدید خود و آقای فلاح امینی از رودخانه شرقی از زحمات آب منطقه ای و شهرداری و شورا تقدیر و تشکر نمودند و از تامین بودجه از ادارات مختلف خبر دادند .
خانم امان آبادی گزارشی از جاگذاری باکسها بر روی رودخانه شرقی ارائه نمودند .آقای مهندس رهجو نیز مطالب فنی این پل و باکسها بر روی رودخانه شرقی بیان نمودند .
در ادامه آقای فلاح امینی از لزوم زیرسازی برای اجرای پل در رودخانه شرقی خبر دادند و نیاز به مطالعه بیشتر برای افزودن یک دهنه به دو دهنه موجود و در مجموع سه دهنه را خواستار شدند. در خصوص عریض شدن رودخانه ایشان توصیه نمودند که عریض نمودن راه باعث افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز و نیز فروش زمینهای سنتی جهت استفاده به صورت باغ ویلا خواهد شد . ایشان همچنین در خصوص تامین اعتبار برای برطرف نمودن مشکلات ساختمان هایی که در بلوار شرقی (حریم رودخانه شرقی) اشاره نمودند و خواستار پیگیری آب منطقه ای در این مورد شدند.
آقای عزیزی با توجه به سیلاب این منطقه خواستار نصب 2 دستگاه باکس دیگر شدند و خواستار همکاری شورا و شهرداری شدند و ایشان از اعتبار 400 میلیون تومان از محل مدیریت بحران شهرداری به آب منطقه ای جهت رودخانه شریفیه خبر دادند .
خانم امان آبادی از اعتبار 759 میلیون تومانی آب منطقه ای برای پروژه دیوار غربی رودخانه شرقی خبر دادند و به مراحل مناقصه انجام شده و حداکثر ظرف مدت 15 روز آینده پیمانکار انتخاب خواهد شد.
آقای عزیزی از قول مساعد جهت همکاری با آب منطقه ای از تمام ظرفیت فرمانداری خبر دادند.
آقای بهتویی خواستار ادامه لایروبی رودخانه غربی از گلستان شمالی تا پل راه تپه شدند.
آقای معروفخانی از ساکنین بلوارشرقی خواستار تسریع در امر دیوار چینی رودخانه غربی و بازگشایی کمربندی شرقی جهت سهولت دسترسی مردم شدند .
آقای هاشمی شهردار محترم نیز ضمن خیر مقدم و خسته نباشید با توجه به سیلابهای اخیر و حجم آب خواستار طرح مطالعاتی و اجرایی پل گلستان شمالی شدند و از قول مساعد جهت کمک به احداث این پل با توجه به مصوبه و بودجه سال 99 و مشارکت در این امر شدند و خواستار بازنگری حریم رودخانه های شرقی و غربی و ساکنین رودخانه شرقی با توجه به دستور دادستان محترم محمدیه شدند و افزودند با توجه به رای کمیسیون ها بدوی و تجدید نظر برای ساختمانهای شرقی این رای ها لازم الاجرا می باشد.
آقای حیدر محمد حسن لی ضمن تبریک روز اول ذی الحجه و تقدیر و تشکر از خدمات آب منطقه ای از دیدار خود با مدیرکل آب منطقه ای خبر دادند و خواستار مساعدت به آب منطقه ای شهرستان و ایمن سازی پل در دست احداث و کمک جهت احیای باغات سنتی شدند.
آقای نظری به مشکل کالورت رودخانه غربی که خواسته باغداران می باشد اشاره نمودند که خانم امان آبادی از قول مساعد جهت حل این مشکل خبر دادند.
آقای رهجو به طرح بازنگری حریم و بستر رودخانه های غربی و شرقی تا 20 مرداد خبر دادند و از احداث مخزنها ذخیره های آب در پائین دست شترک و مهرگان خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.