بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور شهردار محترم و پرسنل امور برق بخش محمدیه تشکیل گردید.

IMG_4504

آقای قدوسیان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمودند و آقای هاشمی شهردار محترم نیز ضمن عرض خیر مقدم به آقای مهندس قره داغی رئیس محترم امور برق بخش محمدیه و پرسنل محترم ایشان از زحمات این عزیزان بابت خدمات دهی به شهر شریفیه تقدیر و تشکر نمودند و خواستار همکاری متقابل شدند.

IMG_4507دیگر اعضای محترم شورای شهر نیز از خدمات پرسنل محترم اداره برق تقدیر و تشکر نمودند.آقای قره داغی ضمن ارائه گزارشی از خدمات اداره برق به شهر شریفیه خدمت کردن به شهر شریفیه را مایه افتخار مجموعه اداره برق دانستند.سپس گزارشی از کاهش خاموشیها و نیز خدمات مطلوب به شهروندان با توجه به محدودیت های مالی ارائه نمودند.

IMG_4513
اعضای شورا به مشکل جابجایی تیر برق های باند کندرو امام علی(ع) و برق دامداران اشاره نمودند که آقای قره داغی از طرح جابجایی تیر برق های باند کندرو و اجرا آن ظرف چند روز آینده خبر دادند و نیز در خصوص برق دامداران خارج از طرح و با نامه جهاد کشاورزی به صورت انشعاب غیر دائم به بازدید از محل دامداریها اشاره و مشارکت همه دامداران جهت خرید ترانس در جهت واگذاری انشعاب غیر دائم را خواستار شدند.

IMG_4509همچنین اعضای شورا به ضعف ولتاژ برق در برخی مناطق و تیر برق های روبروی منازل اشاره نمودند و خواستار حل این مشکلات شدند.در انتها از خدمات پرسنل محترم اداره برق با ارائه لوح و هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد .

2 دیدگاه برای “جلسه با امور برق بخش محمدیه

    • shora گفته:

      سلام
      منظور تیر چراغ برق های کدام منطقه می باشد؟
      در جلسه با مسئولین اداره برق محمدیه موضوع را مطرح نموده ایم و قول مساعد را در خصوص برطرف نمودن امورات برق از جمله تیرهای چراغ برق را گرفته ایم
      باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.