بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و اعضای محترم مرکز نیکوکاری و اعضای محترم زکات شهر شریفیه تشکیل گردید.

IMG_4436

اعضای شورای اسلامی شهر انتصاب خانم صدیقه خمسه را بعنوان رئیس جدید مرکز نیکوکاری تبریک گفتند و از زحمات خانم سکینه شوندی رئیس سابق این مرکز با اهدای جایزه از ایشان تقدیر و تشکر نمودند . در ادامه خانم خمسه رئیس مرکز گزراشی از عملکرد 45 روزه مرکز و همچنین سند چشم انداز یکساله مرکز نیکوکاری را ارائه نمودند و دیگر اعضای محترم مرکز نیز خواستار همکاری شورا و شهرداری جهت فعالیت بهتر مرکز شدند . آقای حسن کرمی یکی از اعضای ستاد زکات نیز گزارشی از عملکرد ستاد زکات شهر در سال 96 ارائه نمودند .آقای حیدر محمد حسن لی مسئول ستاد زکات شهر نیز از همکاری و هماهنگی با مرکز نیکوکاری جهت خدمت رسانی به تحت پوششین خبر دادند و خواستار شفافیت مالی مرکز برای مردم جهت اعتبار سازی بیشتر شدند و نیز تنظیم فهرست آمار اطلاعات افراد تحت پوشش در تمام زمینه ها از جمله مسکن ،جهیزیه،تحصیل،درمان و غیره شدند.آقای حمید کردی از اعضای مرکز نیکوکاری از ارائه یک برنامه سیستمی و منظم یکساله خبر دادند و جهت پیشبرد این برنامه ها خواستار همکاری و مساعدت شورا و شهرداری شدند و همچنین توانمند سازی مدد جویان شدند،در ادامه دیگر اعضای شورا از خدمات اعضای شبکه نیکوکاری تقدیر و تشکر نمودند و از قول همکاری با این مرکز خبر دادند.

IMG_4429
سپس آقای علی اکبر کرمی نماینده شورای اسلامی شهر در ستاد زکات شهر از زحمات اعضای محترم مرکز نیکوکاری و همچنین اعضای محترم ستاد زکات تقدیر و تشکر نمودند و از قول مساعد جهت همکاری با ایشان خبر دادند.
آقای حسن بهتویی عضو ستاد زکات و از خیرین شهر نیز از زحمات اعضای محترم مرکز نیکوکاری و اعضای محترم ستاد زکات شهر از لزوم حمایت از فقرا و افراد بی بضاعت خبر دادند و نیز خواستار همکاری بیشتر و بهتر در این زمینه شدند.

IMG_4435
آقای آیت نظری اصل نیز با تقدیر تشکر از زحمات اعضای محترم مرکز نیکوکاری و ستاد زکات شهر همکاری و تعامل بیشتر شورا،شهرداری را با این مرکز و ستاد زکات را خواستار شدند.

IMG_4432
در ادامه آقای قدوسیان در خصوص واگذاری زمین جهت ساخت ساختمان اداری کمیته امداد شهر و نیز مبلغ یک میلیون تومان بر طبق مصوبه 243 شورای اسلامی شهر جهت کمک به شبکه نیکوکاری شهر شریفیه بعنوان سبد حمایتی کالا به فقرا در ماه مبارک رمضان و دو اتاق با کاربری اداری و انبار در مجتمع ادارات شهر(شهرداری سابق) در اختیار مرکز قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.