بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخ 4 دی 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورا و تعدادی از رانندگان تاکسی خطی شهر شریفیه تشکیل شد.آقای احمد قدوسیان روز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و زندگانی و معجزات آن حضرت مطالبی بیان نموده و همچنین ایام فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها را تسلیت گفتند و خواستار سیاه پوش کردن شهر توسط روابط عمومی شورا و شهرداری شهر و فعالیت در شبکه های مجازی شدند وهمچنین از زحمات رانندگان تاکسی شهرتقدیر و تشکر نمودند و از مشکلات و کاستی های این بخش مطالبی بیان نمودند و از حمایت شورا و شهرداری از این صنف خدمتگذار خبر دادند .

در ادامه آقای بهتویی ضمن تقدیر و تشکر از رانندگان به مشکل تعدادی محدود از رانندگان که برای بقیه مشکل ایجاد کرده خواستار حل این مشکل توسط شورا خود رانندگان و بازرسان خط شدند و به مشکل عدم وجود ماشین در برخی ساعات از جمله 7 صبح و 8 شب که موجب اعتراض مردمی شده است اشاره که آقای مهدوی علت آنرا عدم فعالیت تعدادی از رانندگان بعلت کهولت سن خبر دادند آقای بهتویی خواستار کمک به رانندگان و مساعدت در برخی زمینه ها شدند خدمات شهرداری و رانندگان باید دو طرفه با شهر و خواستار مساعدت در برخی زمینه ها از جمله معاینه فنی ، تعویض روغن ، بیمه ، لاستیک به رانندگان از سوی شهرداری شدند .

آقای آیت نظری اصل خواستار ضد عفونی ماشین ها بخاطر کرونا بطور برنامه ریزی شدند تعدادی از رانندگان به برخی مشکلات در نداشتن اهرم قانونی برای رانندگان متخلف و متفرقه ، بالا بودن هزینه ها و استهلاک ، ارائه خدمات معاینه فنی و روغن و برخی واحدهای خدمات رسان خط کشی پیچ خیابان ولیعصر(ع) شدند.

اعضای شورا خواستار هماهنگی با بانکها برای گرفتن و دستگاه کارتخوان برای پرداخت کرایه مسافران شدند نصب تابلو بازرسی روی ماشین بازرس و نبود ماشین در ساعت 8 شب شدند.

آقای حیدر محمدحسن لی به خدمات متقابل شهرداری و رانندگان که تا کنون از سوی شهرداری خدماتی انجام نشده است و باید به حمل و نقل به چشم خدمات عمومی نگاه کرد و در اولویت قرار داد و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شدند.

آقای کرمی ضمن تشکر از خدمات رانندگان و نداشتن ابتدایی ترین خدمات و مدیریت ضعیف خواستار حل مشکلات این رانندگان و خدمات به مردم عزیز شهر شدند.

آقای رشوند سرپرست شهرداری ضمن تبریک روز حمل و نقل و تقدیر و تشکر از رانندگان بر پیگیرهای انجام گرفته در خصوص اعطای تسهیلات از طریق بانکهای عامل از جمله صادرات و مهر خواستار توافقات و تعاملات با دو طرف شدند .
آقای مرادی به مشکل جانمایی ایستگاه تاکسی در شهر قزوین که محمدیه جلوتر از شریفیه بوده و بیشتر مسافران شریفیه از حمل و نقل محمدیه استفاده می کنند در ادامه آقای نظری گزارشی از کمیسیون عمران در خصوص تکمیل بوستان بانوان ارائه نمودند و در ادامه جلسه با حضور نمایندگان مرکز بهداشت خانم کرباسی و آقای اسفندیاری برگزارگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.