بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخ 30 دی  98 جلسه شورای اداری شهرستان البرز با حضور استاندار محترم قزوین جناب آقای دکتر جمالی پور،مدیران و روسای محترم ادارات شهرستان البرز برگزار گردید.

جمالی پور در نشست شورای اداری شهرستان البرز با بیان اینکه وقت بیشتری از زمان کاری مدیران دستگاه‌ها باید تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد عمومی باشد، افزود: بزرگترین و مهمترین وظیفه امروز ما، اعتمادسازی است تا جایی که اگر جامعه به مسوولان خود اعتمادی نداشته باشد، هیچ فرد و ساختاری باقی نخواهد ماند تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.در ادامه به تفرقه افکنی، مداخله در امور کشورها و برهم زدن وحدت بین مردم از سوی دشمنان نظام اشاره و تصریح کرد: دشمن از تاکتیک‌های جدیدی برای ضربه زدن به نظام مقدس ما استفاده می‌کند که لازم است همه آحاد جامعه در این رابطه با بصیرت اقدام کنند. در شرایطی که همه دشمنان نظام و انقلاب کنار یکدیگر بسیج شده‌اند تا به بدنه جمهوری اسلامی ضربه بزنند، وظیفه تمامی مسوولان و مردم این است تا بر علیه موضع گیری و برنامه‌های شوم دشمنان خود متحد شویم.

محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز گفت : شهرستان البرز بعنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان دارای پتانسیلهای زیادی در حوزه های صنعت ، کشاورزی ، ورزش و سایر حوزه هاست . ایشان افزودند شهرستان البرز علاوه بر صنعتی بودن قابلیت توسعه هر چه بیشتر در بخش کشاورزی را داراست .

۲۰۲۰۰۱۲۰_۱۱۳۴۲۷

جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه و جناب آقای احمد قدوسیان ریاست محترم شورای اسلامی شهر شریفیه که اعضای شورای اداری شهرستان البرز می باشند و در این جلسه حضور داشتند،جناب آقای محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز اشاره نمودند که شهر شریفیه(شریف آباد) با توجه به حاصلخیزی خاک آن در کشاورزی هندوانه آن برند استانی و کشوری می باشد و در دامداری آن نیز کشت و صنعت شریف آباد که با بیش از نه هزار دام که رتبه استانی و کشوری و در صنعت آن نیز شرکت نستله شریف آباد که دارای رتبه های استانی است از نقاط قوت شهرستان البرز محسوب می گردد.

مهندس نصیری در پایان با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور اذعان داشت : ستاد انتخابات شهرستان پیش بینی لازم جهت برگزاری انتخابات پیش رو در تمامی حوزه ها را نموده و تا کنون بازدیدهای میدانی از شعب و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.