بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه در مورخ 18 آذر 97 در دفتر شورا تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان ضمن تقدیر و تشکر از حاج حبیب اسداللهی جهت اهدای باغ خود در کمربندی ضلع شرقی شهر جهت احداث کمربندی و دیوار چینی به موضوع جلسه پرداختند آقای قدوسیان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری بابت پروژه های در دست اقدام خواستار تسریع و اتمام پروژه آتش نشانی تا پایان سال جاری و شروع پروژه کتابخانه شدند و نیز خواستار تکمیل پروژه اتصال کمربند شرقی و غربی که یکی از اصلی ترین پروژه ها به شمار می آید شدند و موجب بهبود حمل و نقل شهری شدند.

آقای آیت نظری اصل بر طبق بند 8 ماده2 هیات رئیسه پیگیری تهیه و تدوین برنامه سالیانه و همچنین بودجه داخلی شورا را خواستار شد و نیز پیشنهادات پروژه های عمرانی خود را به صورت مکتوب به شهردار محترم ارائه نمودند.

آقای بهتویی بر طبق بند 5 ماده2 دستورالعمل شرح وظیفه هیات رئیسه تلاش برای حفظ و جایگاه و اقتدار و دفاع از حقوق شورا را خواستار شدند و افزودند شان و احترام متقابل اعضای شورا و شهردار محترم با شهروندان عزیز و مسئولین حفظ گردد و همچنین ایشان پیشنهادات پروژه های عمرانی خود را به صورت مکتوب به شهردار محترم ارائه نمودند.

آقای قدوسیان نیز در خصوص اطلاع رسانی اخبار شورا در شبکه های مجازی عنوان نمودند که اخبار باید از سایت شورا دریافت و پیگیری گردد.

آقای مهندس رمضانی دبیر محترم هیات رئیسه شورا نیز در خصوص اقدام به تهیه گزارش عملکرد یکساله شورای اسلامی شهر شریفیه مطالبی را بیان نمودند و  این که برای اولین بار در شورای اسلامی شهر شریفیه تهیه می گردد و از اتمام تهیه آن و ارسال به مراجع ذی ربط در آینده نزدیک خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.