بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 10 آبان 97 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه در دفتر شورا تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل برگزار گردید.

آقای احمد قدوسیان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری مراسم اربعین حسینی که حماسه بزرگترین همایش پیاده روی جهان  که با بیش از 27 میلیون نفر ایجاد نمودند،به ماده2 دستور العمل وظایف هیات رئیسه اشاره نمودند.همچنین ایشان در خصوص چشم انداز 5 ساله و چشم انداز 20 ساله که با شهردار محترم بحث شده است و از اقدامات شهرداری در این خصوص خبر دادند که این پروژه برای دوره های بعد نیز کارآمد می باشد آقای نظری اصل نیز با تقدیر از این چشم اندازها به شناور بودن اجرای پروژه ها اشاره نمودند که بنا به اولویت ها برنامه ها جابجا می شود،سپس آقای حسن بهتویی نیز از این چشم اندازها تقدیر نمودند و به قرار دادن پروژه های عمرانی بزرگ در بلند مدت اشاره نمودند . سپس در خصوص بازآفرینی بافت فرسوده از زحمات شهردار محترم و آقای مهندس حسن محمد حسینی مسئول محترم واحد شهرسازی تقدیر و تشکر نمودند.

آقای قدوسیان لزوم بکارگیری کارشناسان متخصص در حوزه های مختلف شهرداری عنوان نمودند،آقای بهتویی نیز با تایید صحبت های ایشان از لحاظ نمودن نظر کارشناسان در اولویت بندی پروژه ها خبر دادند. سپس آقای قدوسیان از لزوم حفظ اقتدار و انسجام شورا از حمایت اعضا از یکدیگر خبر دادند .در ادامه نیز به مشخص نمودن جاده سلامت جهت ایجاد محیطی امن برای پیاده روی شهروندان مخصوصاً بانوان محترم شهر تاکید نمودند . در خصوص شرایط فعالیت در درمانگاه شبانه روزی در سطح شهر بحث و گفتگو نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.