بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 15 فروردین 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس سیدتقی فلاح امینی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

آقای احمد قدوسیان به روز سلامت اشاره نمودند و ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمام مردم دنیا به اهمیت سلامت در اسلام اشاره نمودند و روش تغذیه و زندگی علماء اسلام را الگوی مناسبی برای حفظ سلامتی دانستند.ایشان در ادامه ضمن تبریک به آقای مهندس سیدتقی فلاح امینی به جهت انتصاب ایشان به سمت شهردار شریفیه اولین حضور ایشان در جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه را تبریک گفتند و گزارشی از اقدامات و عملکرد شورا از ابتدای دوره پنجم ارائه نمودند . ایشان افزودند که عملکرد شورا در حوزه ارتقاء سلامت اداری و مالی و دیدارگاه الکترونیکی مورد تقدیر مسئولین استانداری و فرمانداری شهرستان البرز قرار گرفته و این خود نشانه ارتقاء عملکرد شورا و انسجام شورا بوده است . ایشان سپس به 17 مورد برنامه ها ، خط مشی و سیاست های اداره شورا که طی جلسات متعدد هیات رئیسه شورا تهیه و تدوین گردیده و در جلسه 87 هیات رئیسه شورا به تصویب رسیده است و در جلسه 219 شورا با اتفاق آراء به تصویب اعضای محترم شورا رسیده است اشاره نمودند و توضیحاتی در خصوص آنها بیان نمودند و افزودند هیات رئیسه شورا در قول و عمل به وظایف ذاتی خود موفق بوده است.

سپس حاضرین در خصوص مساعدت به پلیس امنیت در تامین تجهیزات اداری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعضای محترم هیات رئیسه شورا به همراه شهردار محترم در بعد از ظهر همان روز از کوی مهدیه و کوی شهیدرجایی بازدید بعمل آوردند و مشکلات شهر و شهروندان را ارزیابی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.