بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 28 فروردین 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را تبریک و تهنیت گفتند و از زحمات آنان قدردانی نمودند و افزودند ارتش یک سازمان مردمی بوده که در تمامی عرصه های زمینی، هوایی و دریایی در 8 سال دفاع مقدس خدمات ارزنده در حفظ تمامیت ارضی کشور ارائه نمودند و یاد همه شهدای ارتش را زنده نگه داشتند.
ایشان سپس به تدوین برنامه ها ، خط مشی ها و سیاستهای اداره شورا که به تصویب شورا رسیده اشاره نمودند.
آقای قدوسیان در ادامه برطبق تبصره2 ماده2 وظایف و اختیارات هیات رئیسه و همچنین بر طبق بند 18 ماده80 قانون شوراها که مقرر می دارد نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر از وظایف شورا می باشد بیان نمودند که شهرداری و شورا در خصوص امور بهداشت حوزه شهر با خدمات شهری شهرداری و مرکز بهداشت شریفیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز و دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری لازم و قانونی را داشته و دارد و از لحاظ مادی و معنوی به اعضای محترم مرکز خدمات جامع سلامت و خدمات شهری شهرداری شریفیه کمک رسانی گردیده است و در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مرکز بهداشت و خدمات شهری قرار داشته است و با برگزاری جلسات متعدد در جهت همکاری و تعامل با این عزیزان تلاش نموده است و بعد از این هم بر طبق مصوبات ستاد کرونا انجام وظیفه خواهد کرد . ایشان افزودند که شورای اسلامی شهر خود را دوست و مدیون پرستاران ، پزشکان و کادر درمان شهر و نیز پرسنل خدمات شهری می داند و از آنان که به هر طریقی به شهر و شهروندان خدمات رسانی می کند تقدیر و تشکر می نماید . در همین راستا اعضای هیات رئیسه شورا با حمایت از مصوبات ستاد کرونا استان به مدت 10 روز جلسات عادی ، فوق العاده و کمیسیونها و نیز دید و بازدید را در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل می دارد و در صورت صلاحدید و اضطرار بر طبق تشخیص هیات رئیسه شورا و مسئولین مافوق جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد . شایان به ذکر است دفتر شورا در مدت 10 روز تعطیلی بر طبق پروتکل های بهداشتی و دور کاری جهت رفع مشکلات شهروندان عزیز دایر بوده و در مواقع ضروری به واسطه مسئولین ذی ربط جلسات برقرار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.