بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 27 بهمن 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
سپس آقای احمد قدوسیان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و ولادت امام خمینی(ره) مطالبی بیان نمودند و در خصوص انتخابات به حمایت از رهبر انقلاب و تشویق مردم به حضور در پای صندوق انتخابات خواستار شدند.
آقای قدوسیان با استناد به بند3 و بند7 ماده2 دستورالعمل شرح وظیف هیات رئیسه خواستار همکاری اعضای هیات رئیسه در جهت انسجام،کارآمدی و ارتقاء عملکرد شورا و همچنین همکاری در حل و فصل مسائل و مشکلات کمیسیون ها و تلاش برای ارتقاء عملکرد کمیسیون ها شدند.
سپس نامه شهردار محترم به رئیس اتاق اصناف شهرستان البرز در خصوص خرید و فروش اراضی تعاونی نیروی انتظامی (امید شکوه جلال قزوین) که با توجه به خارج از طرح بودن این اراضی خرید و فروش آنها ممنوع می باشد قرائت گردید.
در خصوص پروژه های عمرانی و اولویت های آن بحث و تبادل نظر گردید.آقای هاشمی در خصوص پروژه های عمرانی خواستار اولویت پروژه های نیمه کاره در سال آینده شدند.
آقای هاشمی خواستار جلسه مشترک با مدیر آب منطقه ای و فرماندار شهرستان البرز و دادستان محمدیه در خصوص مصوبات استانداری رودخانه شرقی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.