بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 8 اسفند 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.

سپس آقای احمد قدوسیان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام محمد باقر(ع) و عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام هادی(ع) که زیارت غدیریه وجامعه کبیره از میراث امام دهم می باشد از حضور مردم عزیز ایران اسلامی در خصوص مراسم اربعین شهیدحاج قاسم سلیمانی وهمراهانش وشهیدمهندس ابومهدی وهمراهانش و یار باوفای سردار حاج قاسم سلیمانی ، شهید پاشاپور تقدیر و تشکر نمودند و همچنین از حضور پرشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن و همچنین از حضور مردم همیشه در صحنه انقلاب روز 2 اسفند ماه 98 پای صندوق رای تقدیر و تشکر نمودند.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم به منتخبین مردم استان قزوین سرکار خانم دکتر فاطمه محمد بیگی،جناب آقای مهندس لطف الله سیاهکلی ،جناب آقای روح الله عباسپور و جناب آقای رجب رحمانی تبریک گفتند و آرزوی توفیق در خدمت رسانی به مردم عزیز شدند .همچنین از زحمات آقای حاج داود محمدی و سرکار خانم مهندس سیده حمیده زرآبادی و آقای روح الله بابایی صالح و آقای بهمن طاهرخانی تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه حاضرین از وزارت بهداشت و پرسنل محترم کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور که در راه مبارزه پیشگیری و درمان ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

آقای قدوسیان با استناد به بند2 ماده 2 دستورالعمل شرح وظیفه هیات رئیسه که در خصوص تدوین برنامه ها می باشد با اشاره به بودجه سال 99 و پروژه های نیمه کار از جمله بوستان یاس بانوان،کتابخانه عمومی و نهضت آسفالت خواستار تکمیل آنها در سال آینده شدند.

آقای حسن بهتویی خواستار حضور اعضای هیات رئیسه و شهردار محترم در مساجد و مراکز عمومی سطح شهر جهت گزارشات پروژه های عمرانی در سطح مناطق مختلف شدند.

آقای نظری اصل از مسئولین آب منطقه ای شهرستان البرز و شهردار محترم و پرسنل خدمات شهری در امر کنترل سیلاب تقدیر و تشکر نمودند.همچنین از خدمات واحد درآمدی آقای سیدرضا حسینی و واحد اجرائیات آقای محمدحسین مهرآراء در امر درآمدزایی محلی شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.همچنین با توجه به درخواستهای مردمی و باغداران مبنی بر نصب پل در انتهای رودخانه شرقی و خیابان شرقی خیابان گلستان شمالی اعضای هیات رئیسه خواستار جلسه با مسئولین آب منطقه ای استان و شهرستان البرز و مسئولین ذی ربط شدند و در خصوص درخواستهای مشکلات مردمی همکاران ملاک عمل را قانون باید بدانند و بودجه پیشنهادی در ماده 16 و 17 نیز قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.