بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 17 فروردین 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای دکتر حسین هاشمی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن عرض تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در خصوص جوان مطالبی اشاره و همچنین پیشاپیش تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان (عج ا…) مطالبی بیان نمودند.
اعضای محترم هیات رئیسه از ستادمدیریت و مبارزه با ویروس کرونا اعم از نهادهای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی، پرستاران ، دکترها ، نیروهای بسیجی و جهادی ، کشاورزان ، شهردار محترم ، شورای اسلامی شهر و پرسنل خدوم شهرداری شهر شریفیه و غیره … تقدیر و تشکر نمودند و از اعلام آمادگی جهت کمک به این ستاد خبر دادند .
اعضای هیات رئیسه شورا در خصوص همکاری در جهت انجام کارآمدی و ارتقاء عملکرد شورا بحث و تبادل نظر نمودند و همچنین به پروژه های عمرانی انجام شده طی سالهای اخیر در دوره پنجم اشاره و از اقدامات شهردار و پرسنل خدوم شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه آقای هاشمی از تبریک سال نو و آرزوی خیر و برکت برای همه مردم در برطرف شدن این بیماری به حول و قوه ی الهی به برخی اقدامات از جمله ضد عفونی نمودن معابر به کمک کشاورزان محترم و دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا و اقدامات انجام شده و اعلام عمومی در سطح شهر در چند مرحله و آماده باش همه پرسنل شهرداری در روز طبیعت که مردم هم خوب همکاری کردند و در خصوص پروژه های عمرانی که با شروع نشریات عملیات مناقصه عمومی انجام خواهد شد و پیشبرد این پروژه ها منوط به همدلی و همکاری شورا و شهرداری خواهد بود.
بر طبق ماده 83 وظایف شورای اسلامی شهر دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر به عملکرد شهردار اعتراض داشتند و موارد تذکر را به دبیرخانه شورا ارائه نمودند تا رئیس شورا موارد را بصورت روشن به شهردار تذکر بدهد و رئیس شورا در حضور اعضای هیات رئیسه شورا بصورت روشن به شهردار تذکر دادند و آقای شهردار هم توضیحات لازم را ارائه نمودند و موضوع خاتمه پیدا کرد.

اعضای هیات رئیسه شورا از قول مساعد جهت همکاری و حمایت از آقای شهردار در پروژه های سال 1399 اعلام نمودند و همچنین اعضای هیات رئیسه شورا با استناد به بند الف تبصره 4 ماده 80 وظایف شورای اسلامی شهر ، استعفای احتمالی جناب آقای دکتر حسین هاشمی را تحت هیچ شرایط حاضر به قبول آن نمی باشند.

Untitled

شهردار محترم به اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه در راستای تعهد تا سال 1400 در شهرداری شریفیه قول مساعد دادند که کمافی السابق در شهرداری ادامه خدمت نمایند.
در خاتمه با توجه به ویروس کرونا و حمایت از پویش در خانه بمانیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا جلسات رسمی شورا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود و در صورت لزوم جلسه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.