بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی دیدار اعضای محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر با جناب سروان بیگلری رئیس محترم کلانتری14 شریفیه و معاون محترم ایشان جناب سروان سمیعی و پرسنل خدوم کلانتری14 شریفیه انجام پذیرفت.

در این دیدار اعضای محترم هیات رئیسه شورا از زحمات بی دریغ پرسنل کلانتری14 شریفیه در حفظ آرامش و امنیت برای شهر و شهروندان تقدیر و تشکر نمودند.

جناب سروان بیگلری نیز با تقدیر و تشکر از حمایت شورا و شهرداری از کلانتری گزارشی از اقدامات خود در زمینه کشف مواد مخدر و جرم ارائه نمودند،

IMG_0884

در ادامه اعضای محترم هیات رئیسه شورا از مرکز نیکوکاری شریفیه بازدید بعمل آوردند و از زحمات و خدمات سرکار خانم خمسه و پرسنل خدوم این مرکز تقدیر و تشکر نمودند و از حمایت خود از این مرکز خبر دادند.

سرکار خانم خمسه درخواست یک اتاق برای راه اندازی کارگاه خیاطی و ایجاد کارآفرینی برای مددجویان را نمودند که اعضای هیات رئیسه شورا نیز حمایت خود را برای ایجاد کارآفرینی اعلام نمودند.

IMG_0908

در ادامه اعضای هیات رئیسه شورا از پروژه پیاده روز سازی خیابان شهداء بازدید نمودند و همچنین با جمعی از شهروندان دیدار نمودند و به شنیدن مشکلات و پیشنهادات آنها پرداختند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.