بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 13 اسفند 99  جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه ، جناب سرهنگ طاهرخانی فرمانده محترم سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز و جناب سروان رضایی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی شروع شد.

آقای بهتویی ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز احسان و نیکوکاری و درختکاری از خدمات و زحمات پاسداران کشور مخصوصا مجموعه سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز و حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری شریفیه در طرح گشت رضوی و معیشتی و طرح شهید سلیمانی و مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر نمودند و از همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر ابراز خشنودی نمودند . ایشان خواستار وحدت همکاران در همه امور و همه مسئولین شهر ، استان و کشور برای حفظ وحدت و مودت شدند تا در آستانه انتخابات با حضور حداکثری و مشارکت همگانی مردم موجب انسجام جامعه گردد . آقای بهتویی خواستار ساماندهی میدان شهدا و نصب المان در این میدان با توجه به بودجه پیش بینی شده در بودجه سال 99 شدند.

آقای آیت نظری اصل کسب رتبه اول جشنواره مالک اشتر نوسط سپاه ناحیه امام رضا (ع) را تبریک گفتند.

جناب سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز ضمن تشکر از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شریفیه به حفظ منافع مردم اشاره نمودند و عنوان نمودند اختلاف مسئولین نباید به ضرر مردم تمام شود و باید قانون سرلوحه همه همکاران شود و عملکرد همه باید در راستای تشویق مردم به حضور در انتخابات و تقویت نظام گردد . ایشان همچنین افزودند در مدت باقیمانده از دوره پنجم شورای اسلامی شهر وحدت و انسجام برای حفظ وحدت و اعتماد مردم و نظام و شرکت در انتخابات سرلوحه کار اعضای شورای اسلامی شهر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.