بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 16 مرداد 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون برنامه،بودجه و عمران شهری و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه تشکیل با قرائت قرآن توسط آقای نظری اصل آغاز شد.
سپس آقای آیت نظری اصل ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) به موضوع نامه های وارده به کمیسیون اشاره و توضیحاتی ارائه نمودند .
شهردار محترم گزارشی از لایحه کاشیکاری المان شهدای گمنام که چندین تن از استاد کاران ماهر از لیست سازمان میراث فرهنگی در نظر گرفته اند توضیحاتی ارائه نمودند ،ایشان همچنین در خصوص لایحه بیمه تکمیلی درمانی کارکنان شهرداری شریفیه نیز مواردی را مطرح نمودند که اعضای محترم کمیسیون سوالات و نظرات خود را در این خصوص بیان نمودند.
مصوبات:
1- نامه شماره 5138 مورخ 98/5/13 شهردار محترم،با عنایت به ضرورت کاشیکاری المان شهدای گمنام شهر شریفیه،از آنجائیکه اجرای کاشیکاری المان(با توجه به نقشه و دیتایل های معماری ارائه شده توسط طراح) بحث هنری و غیر قابل برآورد با فهرست بهاء می باشد،این شهرداری در نظر دارد پروژه اجرای کاشیکاری)با مصالح مورد نیاز توسط استادکار ماهر(از لیست استادکاران ارائه شده توسط میراث فرهنگی) با استناد به بودجه پیشنهادی مصوب سال 1398 با اعتباری بالغ بر 1/400/000/000 ریال از محل اعتبارات عمران شهری برنامه 307 از طریق استعلام بهاء به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون برنامه،بودجه و عمران شهری قرار گرفت.
2- 496- نامه شماره 5132 مورخ 98/5/13 شهردار محترم،شهرداری در نظر دارد برابر روال سنوات قبل نسبت به بیمه تکمیل درمانی کارکنان برای مدت یکسال از 98/5/1 لغایت 99/5/31 اقدام و نسبت به اعمال 70 درصد سهم شهرداری از محل اعتبارات خدمات اداری و شهری ماده2 با بیمه رازی اقدام نماید. در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون برنامه،بودجه و عمران شهری قرار گرفت.

2 دیدگاه برای “كميسيون برنامه و بودجه و عمران شهری – 16 مرداد ۹۸

    • shora گفته:

      باسلام
      ما هرچه داریم از برکت خون شهیدان عزیز ایران اسلامی است و تا توان داریم یاد و راه شهدا را گرامی خواهیم داشت.
      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.