بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 17 اردیبهشت 99 جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا با حضور اعضای محترم کمیسیون و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل شورا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و همه مسلمانان به موضوع جلسه واگذاری حمل و نقل عمومی به بخش خصوصی(مینی بوس) پرداختند. ایشان با عنایت به مشکلات مردم در حوزه حمل و نقل عمومی به اقدامات و پیگیریهای مجموعه مدیریت شهری اشاره نمودند و خدمات رسانی مطلوب به مردم را در اولویت مجموعه شورا و شهرداری دانستند و خواستار استفاده از پتانسیل های بومی در همین راستا شدند و همچنین به آقای شهردار و اعضای کمیسیون حمل و نقل توصیه نمودند که شورا و شهرداری باید در مسیر قانون و وظایف شورا و شهرداری مثل آتش نشانی،رفت و روب شهری و حمل و نقل و غیره حرکت نماید و تلاش خود را در تقویت محدود به حدود خواسته قانونی عمل نماید و غیر موارد قانونی را بایستی مراجع مربوطه بر طبق وظایف ذاتی شان عمل نمایند مثل ساماندهی رودخانه ها و غیره …
آقای آیت نظری اصل به فعالیت تاکسی های برون شهری که با تمام ظرفیت مسافر جا به جا می کنند اشاره نمودند و خواستار حل این مشکل شدند.
آقای هاشمی در این خصوص عنوان نمودند که شهرداری ابزاری برای متوقف نمودن این موضوع ندارد و در ادامه از برگزاری مناقصه واگذاری حمل و نقل عمومی به بخش خصوصی در خرداد ماه خبر دادند .
آقای حسن بهتویی به مشکل نبود تاکسی ها در ابتدای صبح اشاره نمودند و افزودند محل ایستگاه تاکسی ها در ابتدای خیابان ولیعصر به دلیل تجمع تاکسی ها و بروز مشکلات برای مردم مناسب نمی باشد و خواستار رسیدگی جهت حل این مشکل شدند .
آقای هاشمی از حل مشکل ایستگاه تاکسی در سطح شهر با هماهنگی واحد حمل و نقل در جهت خدمات رسانی مطلوب در اوایل صبح و عصر خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.