بسم الله الرحمن الرحیم
فلسفه میز خدمت با استعانت از فرمایشات امام خامنه ای که می فرمایند”از آنجا که شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است اعضای محترم شورا ارتباط دائمی خود با مردم و حضور در میان آنان و اطلاع از مشکلات آنان را وظیفه مستمر خود بدانند و دسترسی مردم را به خود آسان سازند و خدمت به مردم را که از بزرگترین عبادات است سرلوحه همه انگیزه های خود قرار دهند” برگرفته شده است .

به حول و قوه ی الهی در مورخ 6 شهریور 98 میز خدمت شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در مسجد حضرت رقیه(س) برگزار گردید.

آقای حجت الاسلام و المسلمین سید محسن پرپینچی امام جماعت محترم مسجد حضرت رقیه (س)  ضمن عرض خوش آمدگویی به اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و کارمندان شهرداری از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمودند و در خصوص وضعیت فرهنگی شهر مطالبی را بیان نمودند.
سپس آقای دکتر هاشمی شهردار محترم از اهالی خیابان شهید چمران و کوی شهید رجایی تقدیر و تشکر نمودند.
سپس تعدادی از شهروندان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمت به شهر و شهروندان محترم به بیان مشکلات خود پرداختند.از جمله کمبود فضای آموزشی و ورزشی و درمانی و فرهنگی و نیز وضعیت نامناسب بهداشت،فاضلاب،مسائل مواد مخدر و امنیتی خواستار توجه بیشتر به این منطقه شدند.

آقای شهردار در خصوص احداث پارک محله ای ولایت در انتهای کوی شهید رجایی و احداث پارک محله ای نیلوفر در کوی گلستان که تملک آن با هزینه شهرداری بوده است توضیحاتی ارائه نمودند و احداث بلوار ولایت در کوی شهید رجایی جهت خارج نمودن آن کوی از بن بست و دسترسی آسان تر شهروندان شدند.ایشان به تلاش مجموعه مدیریت شهری جهت احداث کمربند شرقی اشاره نمودند.
اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری خود را خادم مردم شهید پرور شریفیه می دانند و تمام سعی و تلاش خود را برای حل مشکلات شهر و شهروندان می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.