بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی جلسه ای در مورخ 23 مرداد 98 با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
IMG_1806آقای احمد قدوسیان ولادت امام هادی(ع)،عید غدیر خم و ولادت امام موسی کاظم (ع) را تبریک گفتند و مطالبی در همین رابطه بیان نمودند.ایشان همچنین روز مقاومت اسلامی را گرامی داشتند و ایران اسلامی را پرچم دار جبهه مقاومت علیه جبهه استکبار جهانی دانستند و به مهمانان خیر مقدم گفتند.
آقای غیاثوند عضو هیات جوانان حضرت علی اکبر(ع) در خصوص برنامه های مشترک عید غدیر با همکاری شورا و شهرداری در روز دوشنبه 98/5/28 در ساعت 18 در خیابان شهید چمران و هزینه های آن مطالبی عنوان نمودند و خواستار همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر در خصوص هزینه های مادی و معنوی شدند.

خانم اسفرورینی مسئول گروه سرود نسیم یاس از فعالیت های فرهنگی بانوان در صدا و سیمای استان قزوین و زینبیه شریفیه و بوستان بوئین زهرا و سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی قزوین و حسینیه محمدزاده قزوین و مسجد امام حسین(ع) شریفیه و …. گزارشی ارائه نمودند و خواستار همکاری و مساعدت بیشتر برای حمایت از این گروه شدند.

 اعضای محترم شورای اسلامی شهر حمایت مادی و معنوی خود را از برگزاری برنامه های فرهنگی مخصوصاً اعیاد ذی الحجه اعلام نمودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.