بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 8 آبان 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه و فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری شهر جناب سروان شعبانی و مسئولین گشت های امنیتی شبانه شهر تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.سپس آقای احمد قدوسیان آغاز ماه ربیع الاول را تبریک گفتند و همچنین ضمن گرامیداشت شهادت حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را نیز گرامی داشتند

آقای قدوسیان ضمن خیر مقدم به مهمانان ضمن اشاره به رضایت دادستان محترم محمدیه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز و کلانتری 14 شریفیه در خصوص خدمات گشت امنیتی شبانه بسیج در سطح شهر از خدمات بسیج مخصوصاٌ گشت شبانه تقدیر و تشکر نمودند. ایشان در رابطه با گشت شبانه بسیج خواستار قانونمند شدن رفتارها و برخوردهای بسیجیان محترم با خاطیان شدند.
ایشان افزودند خوشبختانه شهر شریفیه در شهرستان البرز در کاهش جرم و همچنین در حوزه بهداشت در بخش محمدیه و نیز مجموعه مدیریت شهری در استان قزوین حائز رتبه می باشد.
DSC_0647در ادامه جناب سروان شعبانی فرمانده محترم حوزه مقاومت شهید مطهری شریفیه ضمن تشکر از شورا و شهرداری بخاطر تشکیل جلسه هم اندیشی خواستار هم افزایی و روابط تنگاتنگ بسیج و شورا و شهرداری شدند .ایشان در ادامه به فعالیتهای گشت شبانه اشاره و از خدمات جناب سروان روح الله میرزایی فرمانده سابق بسیج تقدیر و تشکر نمودند و به بیان تعدادی از مشکلات گشتهای شبانه پرداختند و خواستار حمایت شورا و شهرداری در مورد تامین خودرو شدند.
در ادامه آقای حسین اینانلو یکی از بسیجیان شهر از خدمات شورا و شهرداری در امر شهدا و بسیجیان تشکر نمودند و خواستار حمایت و تشویق از بسیجیان فعال در زلزله کرمانشاه در مساجد توسط شورا و شهردار شدند .ایشان در ادامه خواستار احداث دو اطاق در ساختمان بسیج برای گشتهای شبانه و نیز تامین یک دستگاه ماشین شدند که آقای حسن بهتویی از قول مساعد جهت تامین ماشین با حمایت شورا و شهردار در بودجه سال آینده و کمک در جهت تامین بنزین ماشین و نیز تغذیه خبر دادند.
آقای آقاجانیان خواستار تشکیل یک اتاق فکر فرهنگی برای برنامه ریزی با مشارکت هیاتهای مذهبی، شورا و شهردار و بسیج شدند.آقای قدوسیان ضمن تایید این مطالب خواستار تشکیل یک جلسه با حضور شورا و شهردار و بسیج در اسرع وقت و تشکیل قرارگاه فرهنگی شدند .در ادامه اعضای بسیج نیز نقطه نظرات و خواسته های خود را اعلام نمودند.
آقای جواد اسداللهی یکی از بسیجیان شهر به وجود کولی ها در سطح شهر و اعمال خلاف از سوی اینها اشاره نمودند و خواستار برخورد از سوی نهادهای دولتی و قضایی شدند.ایشان افزودند برخی بنگاههای املاک عامل بیشتر این مفاسد هستند.
آقای اسلام رضایی یکی از بسیجیان شهر خواستار تشکیل جلسه با سردار شاهرخی جهت کمک لجستیکی به حوزه بسیج شهر شدند.
آقای علی اکبر کرمی به مشکلات و ازدیاد جرم و فساد و معضلات اخلاقی در شهر اشاره نمودند و خواستار همکاری شورای تامین و دادستان با گشتهای بسیج شدند.
آقای نظری اصل با عنوان اینکه جرم کم هم زیاد است خواستار همفکری و همکاری متقابل شورا و شهرداری با بسیج در این حوزه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.